![]() |
Vrouwelijke logica:Ik heb de perfecte echtgenoot.. Maar vrijen doe ik met mijn ex
https://www.hln.be/de-krant/-ik-heb-...n-ex~a7d87496/
Veel mannen moeten zich leren verdiepen in red pill theory. Dit is een klassiek voorbeeld van een beta: de "perfecte echtgenoot" die ze voor haar kar kan spannen, waarvan ze kan profiteren op financieel vlak en natuurlijk om huishoudelijke taakjes te doen. De idioot die de kinderen van haar ex kan onderhouden. Vrijen en neuken blijft ze echter doen met de alfa: haar ex. Van die man krijgt ze goesting, niet van die slappe vod die lief is en onder haar sloef ligt en haar zin doet. Veel mannen moeten hun beeld van vrouwen en relaties aanpassen want het is pijnlijk om aan te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste vrouwen zijn bazige sletjes
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verspil geen geld meer aan vrouwen. Als ze niet willen neuken na de derde date, dan stopt het. Op naar de volgende koe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat die vrouwen toch en hun kinderachtige fantasietjes, ze dartelen lekker rond in de tuin van liefde zoals echte "cuties". Geen zelfdiscipline. De schaapjes krijgen ooit wel een kopstoot met de realiteit.
![]() |
Er zijn ook mannen die vreemdgaan met alles dat ze sexy vinden. En die betalen dan zwijggeld, of als ze minderjarige slachtoffers maken stappen ze direct over op bedreigingen. Maar dit ene artikel is vast het bewijs dat alle vrouwen kwaadaardig zijn hoor.
|
Ja vrouwen met een eigen wil, het blijft lastig voor de mannen die blijven steken zijn in de jaren 50.
|
Een dochter van een collega is samen met een absolute eikel: hij is arrogant, leeghoofdig, onsympathiek en heeft weinig inhoudelijke raakvlakken met mijn collega en haar dochter. In feite komt hij uit een quasi marginaal milieu, type familie Flodder. Collega vraagt zich af wat haar dochter in hem ziet. Ik antwoordde: 'hij zal goed gereedschap hebben en de nodige prestaties leveren, zeker ?' Collega kon deze opmerking niet echt appreciëren, maar volgens mij weet ze dat dit de waarheid dicht zal benaderen.
Nu goed, misschien kan dochter er later ook mee blijven n**ken en ondertussen op zoek gaan naar een goede 'brave'echtgenoot die haar slimme kinderen kan schenken en die kinderen ook nog eens kan onderhouden :lol: |
Citaat:
In welke eeuw leef jij? |
Citaat:
(In een draad als deze kan dat wel, een beetje k&k erin gooien.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be