maddox |
25 juli 2018 02:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
(Bericht 8766101)
Verhaal is zeker niet nieuw, dit fenomeen is al twintig of vijftien jaar bezig.
|
En dus moeten we het maar zo laten?
Citaat:
Komt vooral in komkommertijd in de media, wanneer er geen nationaal nieuws te rapen is of er grote rampen gebeurd zijn.
|
Het komt vooral voor als het een paar dagen goed weer is geweest. Niet alleen in de komkommertijd....
Citaat:
Gelukkig kan de pers zich nu op de Griekse tragedie storten en het zomerakkoord.
|
En toch horen we ervan. Zelfs met onze Multicul-promotende media...
Citaat:
Zelf heb ik de indruk dat het op de meeste plaatsen iets beter is dan destijds.
|
Oogkleppen of gewoon goed geselecteerde bestemmingen?
Citaat:
Uiteraard begrijp ik wel dat het bijzonder vervelend is als badgasten ermee geconfronteerd worden.
|
No shit jack. Dat had niemand door.
Citaat:
Maar meestal blijft het bij wat stoerdoenerij en grootsprakerij en wat uitdagend gedrag.
|
En vandalisme, en lastig gevallen meisjes/vrouwen en diefstallen....
Citaat:
En niet enkel bij allochtone jongeren (al klitten die in sommige domeinen en zwembaden inderdaad wel samen).
|
Sommige allochtone jongeren klitten samen. 'k Heb nog niet gauw een roedel Chinezekes gezien dat zich gedroeg als een hoopje hyena's.
En ik heb nog niet bepaald gehoord van een groepje autochtone jongeren die met een fluwelen handschoen aangepakt werden. persoonlijke ervaring. Als een paar Scouts/Chiro/Rode Valken jongeren het wat uithingen, dan was het arriveren van een combi met 2 agenten meer dan voldoende om de rust laten weer te keren, en konden de begeleiders/monitors het wel gaan uitleggen.
Citaat:
Vervelend, maar er zijn erger dingen. Denk maar eens aan die badgasten in Griekenland nu ...
|
Hmmm, omdat half Griekenland in brand staat moeten we de problemen hier maar negeren?
|