![]() |
Een doorn in het oog van de Belgicisten
Het is vast een doorn in het oog van heel wat Belgicisten, dat er nog steeds Vlamingen zijn met ballen aan hun lijf. Alle andere Vlamingen moesten zich schamen. Die zouden beter eens een voorbeeld nemen aan dit soort Vlamingen.
Vrouw weigert handdruk met Prins Laurent!!! Een dikke pluim voor deze dame. https://www.hln.be/showbizz/royalty/...omen~a73a2d72/ |
Inderdaad, ik heb dat stukje ook gezien.
Meer mensen moesten het lef hebben om "hoogwaardigheidsbekleders" eens flink hun gedacht te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel dus voor om het woordje Vlaming door Belg te veranderen. 8-) |
Wat een lulkoek.
Wie de Lorre een trap onder zijn hol wil geven zal dat alleen kunnen doen waar hij te vinden is. Belgicisten vallen nog liever dood dan debiele prinsen en prinsessen, gefrustreerde koningen en een royale massamoordenaar te bekritiseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Zaaaaaalig gewoon! 8-) |
Citaat:
|
De Julius schreef het nog in de De Bello Gallico: "Horum omnium fortissimi sunt Belgae" (Van hen allemaal zijn de Belgen de dappersten). Maar was dit ook zo of was dit een alternatief feit?
Pijnlijk detail was dat hij daarna de 'wijze' woorden eens sprak: 'Et tu, Brute?' 8O |
Citaat:
Voor het eerst sinds 1831 wordt een lid van het Nationale Koningshuis door iemand van het volk publiekelijk terecht gewezen . Tot zover het prestige dat deze instelling nog geniet . |
Citaat:
|
Citaat:
Want daar gaat "Commentarii de bello Gallico" over. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hoe sterker de Monarchie wordt.:roll: Eigenaardige logica van de wanhopige Belgicisten . Zelfde redenering als die van het Duits opperbevel in WOII na Stalingrad. "Hoe meer we terugtrekken ,hoe korter onze aanvoerlijnen en hoe sterker we worden " Ja dat hebben we gezien in '45. Toen zaten de Russen in Berlijn en waren de aanvoerlijnen van de Duitsers gekrompen tot 0,0 km:-) |
Citaat:
Laat me een dubbele wedervraag stellen: 1/ denk je echt dat het verminderen van Laurents dotatie niet met de Koning is doorgesproken? 2/ het antwoord op vraag 1 wetende is elke stap waarbij die beslissing wordt gesteund en steun voor Filip. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be