Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe ziet uw bureau eruit? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244486)

Guinevere 26 juli 2018 21:43

Hoe ziet uw bureau eruit?

Ok... die van mij is aan de zijkant op de boekhoudafdeling maar ze beloven mij de hoofdplaats met view op de rest. I wish too inderdaad. Ik heb twee computer schermpjes en wat bakjes met paperassen. De muur achter mij is oranje, een heel toffe kleur. Bureau zelf is wit, als ik me niet vergis, met een goeie zwarte bureaustoel. Nogal modern of hedendaags dus.

Eduard Khil 26 juli 2018 22:05

Libro 26 juli 2018 22:17

Clean desk, dus geen eigen bureau.

Wapper 26 juli 2018 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8767384)
Bureau zelf is wit, als ik me niet vergis

Trololoooo.... :rofl:

Libro 27 juli 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8767419)
Trololoooo.... :rofl:

Ze wil ons doen geloven, dat ze haar bureaublad niet ziet door het vele werk dat erop ligt :silly: ;-).

vlijmscherp 27 juli 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8767399)
Clean desk, dus geen eigen bureau.

2.

Ik zit bijna elke dag ergens anders.

Universalia 27 juli 2018 09:18

Indomitable 27 juli 2018 10:00

quercus 27 juli 2018 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8767497)
2.

Ik zit bijna elke dag ergens anders.

Dus gebruik je dan ook elke dag een andere computer. Eentje waar een, nogal onconventionele, collega de dag ervoor met zijn neuspeuter-vingers heeft zitten op drammen.

Henri1 27 juli 2018 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8767529)
Dus gebruik je dan ook elke dag een andere computer. Eentje waar een, nogal onconventionele, collega de dag ervoor met zijn neuspeuter-vingers heeft zitten op drammen.

Hopelijk zitten er geen kakkerlakken op.

Eyjafjallajökull 27 juli 2018 11:44

Citaat:

Laptops hé, Q ;-)

Marie van de koster 27 juli 2018 14:13

Citaat:

Ok... die van mij is aan de zijkant op de boekhoudafdeling maar ze beloven mij de hoofdplaats met view op de rest. I wish too inderdaad. Ik heb twee computer schermpjes en wat bakjes met paperassen. De muur achter mij is oranje, een heel toffe kleur. Bureau zelf is wit, als ik me niet vergis, met een goeie zwarte bureaustoel. Nogal modern of hedendaags dus.

Is dat bureau nu wit of niet :? Dat moet u toch weten :-o

djoebidoebidoe 27 juli 2018 15:08

Citaat:

Ow, een job gevonden?
:thumbsup:

Vlad 28 juli 2018 06:06

Mijn nieuwste en oudste bureau :

kelt 28 juli 2018 06:20

Maandag aanstaande is het zover...Dan verschijnt ondergetekende weer aan zijn "bureau" in zijn "werkhok"...
De "dringende zaken" en "voor te nemen" zullen er weer in schijnbaar willekeurige volgorde op gestapeld liggen...een bont mengsel van electronica,snoertjes,papieren...

Het zal dan weer even duren voordat de "faux-licht-eiken" kleur van het werkblad zichtbaar wordt....

Hopelijk werkt de koffiemachine :-o

Henri1 28 juli 2018 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8767943)
Maandag aanstaande is het zover...Dan verschijnt ondergetekende weer aan zijn "bureau" in zijn "werkhok"...
De "dringende zaken" en "voor te nemen" zullen er weer in schijnbaar willekeurige volgorde op gestapeld liggen...een bont mengsel van electronica,snoertjes,papieren...

Het zal dan weer even duren voordat de "faux-licht-eiken" kleur van het werkblad zichtbaar wordt....

Hopelijk werkt de koffiemachine :-o

Hoeveel jaren zult u zich nog op deze manier moeten voortslepen alvorens men zal toelaten dat u met pensioen gaat ?

kelt 28 juli 2018 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8767971)
Hoeveel jaren zult u zich nog op deze manier moeten voortslepen alvorens men zal toelaten dat u met pensioen gaat ?

Ik waardeer dat U begaan bent met mijn "droeve" lot...edoch ik kan U geruststellen met mede te delen reeds andere mogelijkheden overwogen te hebben om me daar aan te onttrekken...

Die alomtegenwoordige electrische snoeren bieden veel mogelijkheden....:oops:

Libro 28 juli 2018 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8768065)
Die alomtegenwoordige electrische snoeren bieden veel mogelijkheden....:oops:

Je gaat het bureau van de chef onder stroom zetten?

vlijmscherp 28 juli 2018 12:36

Citaat:

Die toetsenborden worden elke dag gekuist.

Jantje 28 juli 2018 14:53

Citaat:

Ach, die thuis is zelf ontworpen en gemaakt uit oude bomen die weg moesten van de geeente.
Die op het werk, één die ze ergens in vervlogen tijden hebben gekocht, die staat er te verkommeren en wat er op ligt laat ik over an mij opvolger, deze gaat lekker op pensioen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be