![]() |
First 50 families of farmers from South Africa may soon resettle in Russia
First 50 families of farmers from South Africa may soon resettle in Russia
Citaat:
|
Vluchtelingen uit Afrika! Hou ze tegen! O shit het is al te laat, ze zitten overal al! Canada, de VS, Europa, overal Zuid-Arikanen! O shit o shit o shit!
|
Citaat:
HOEVEEL TOPICS MOETEN ER DAAROVER NOG OPGESTART WORDEN???? |
Citaat:
Of zou het een signaal zijn dat er best véél mensen het serieus beu zijn dat de grenzen maar open blijven staan en de invasie blijft duren, het Paard van Troje maar blijft verder en verder de EU binnenrijden? En weer val ik in herhaling als ik schrijf dat het zwaard van Damocles boven onze hoofden hangt. 8O p.s. Het is hier een discussie forum, ik eis van niemand dat hij/zij het met mijn teksten, die ik te grabbel gooi op het forum, eens zouden moeten zijn. Iedereen heeft over bepaalde 'problemen' wel zijn/haar eigen mening dacht ik. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Van't 'tkofschip gevallen misschien? :rofl: |
Citaat:
Te danken aan de zwarte bevolking, die alles wat werd opgebouwd, vakkundig aan het afbreken is. En dan, wanneer ze ten onder gaan aan hun eigen destructie, gaan ze naar ons continent komen aankloppen, ....... Maar dat men godv** hier dan het verstand zal gebruiken en geen enkele van die wilden hier binnen neemt. Dat men eens leert selecteren!!! Wat is fout aan selecteren??? |
Ik ben helemaal in de war. Blanke migranten in Zuid-Afrika gaan het land verlaten en er wordt een topic geopend over migratie van zwarten uit Afrika.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be