![]() |
Tesla toetst refresh interieur zoals model 3
Dit is een draad waard... :-P
Tesla lijkt wel van plan productiekosten te besparen en gaat wslk ook hun grote modellen vereenvoudigen zoals het model 3, motto "minder is meer". Het goede van de model 3 techniek zal dan het Model S en X ook krijgen, definitief zal het natuurlijk nog niet zijn. Er is een poll aan toegevoegd. ![]() Citaat:
Nochtans is het model 3 voor 2 jaar uitverkocht... :-P Ook een versie zonder stuur... (dus autonoom rijdend level 5) Citaat:
Als het model 3 op volle productie is denk ik dat het Model S en X ook de betere batterijcellen van het model 3 krijgt, dat is ook een serieuze kostenbesparing dezelfde batterijpacks maken die in veel meer modellen passen, bovendien accucellen gemaakt in Nevada en niet uit Japan ingevoerd. |
Monnik interieur noemen ze dat.
Het interieur waar enkel een monnik blij kan van worden. Spuuglelijk. |
Citaat:
"Een paard is ook schoner dan een auto" Pas wel op met spuwen. |
![]() De ene heeft de hele markt bepaald, de andere is zo goed als falliet.... |
Citaat:
Zo ééntje wil ik niet gratis. Inruilen tegen aandelen ook weinig zin gezien de evolutie van het aandeel.... |
Citaat:
De ruime meerderheid op de poll vindt het nieuw design beter dan het oude, dit op meer dan 4000 stemmen: Citaat:
|
Citaat:
Jij en tavek houden nu eenmaal van planken. Monniken ook. Daarom noemen ze dat nu eenmaal een monniken interieur. En het blijft lelijk. |
Citaat:
Het aandeel en ook al het geld. En niet van tesla alleen. Er is iets op komst maar ik mag niks vertellen. |
Ondertussen 6100 stemmers op de poll, de pro stemmers verliezen wat terrein maar zijn nog altijd in de zeer ruime meerderheid.
Citaat:
|
Tesla weet wat haar klanten wensen.
The silicon valley crowd. |
Bijna 10.000 stemmers, de conservatieven halen nog wat in, maar toch - wslk vooral de jong gebleven kopers die thuis ook een Convertible/Tablet/Ipad* hebben - :-) hebben nog altijd een ruime meerderheid. (*of enkel een deftige smartphone)
Citaat:
|
Dat interieur is nog triestiger en kaler dan de triestigste lada ooit.
Wie daar verliefd kan op worden? Er is zelfs geen dashboard. |
Citaat:
![]() Inhoud: https://www.bol.com/nl/f/de-monnik-d...63/?country=BE Je beseft toch dat 99,9 % overbodig is? ![]() Wie weet nog 10 jaar: (Mercedes) ![]() |
Ik moet toegeven dat het interieur van tesla zeer geschikt is om bloempotjes op te zetten.
Zeer fresh. Geniaal...en het komt van mij. |
95 % van de knoppen in je wagen gebruik je nauwelijks of nooit.
Peugeot heeft er ook reeds een heel groot deel buitengesmeten in zijn nieuwe modellen. Daar hoor je ook niemand over klagen. Ook touch screen in het midden. Je bent gewoon van een andere tijd Mambo. |
Citaat:
Geen enkel Premium merk doet dat. Uitgezonderd Mercedes nu een beetje die jonge mensen met weinig gevoel over de streep wil trekken met goedkope interieur. Kwestie dat ze het kunnen betalen. Maar anders niemand. |
Trouwens een touchscreen zit tegenwoordig overal.
Maar in afgewerkte dashboards. Jullie kijken op een hoedenplank bij tesla. |
En toch zijn de reviews & de eigenaren van een M3 lyrisch over de wagen.
Ik moet al die knoppen ook niet. Maar ik kom dan ook uit de pc/ipad/iphone generatie. knoppen is bah.... |
Citaat:
Als ik op een lange kasseibaan terechtkom is een druk op de knop voldoende (je moet zelfs niet kijken want je weet die staan) om de vering aan de passen. Hoeveel handelingen moet je doen bij de Tesla als je op dat ogenblik ook de navigatie hebt aanstaan en na de aanpassing terug naar de navigatie te gaan? Hoeveel handelingen moet men doen om simpele zaken zoals de ruitverwarming te bedienen? De klimatisatie? Veranderen van zender? |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=MeuKkQAL3us De rij iconen onderaan het scherm moet je gewoon aantoetsen. Klaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be