![]() |
Calais: Vier agenten zwaar gewond ...
Calais: Vier Polizisten schwer verletzt
Citaat:
Citaat:
Misschien moeten de Europeanen dat ook maar eens gaan doen. 8O p.s. Four French police officers are seriously injured during a 'savage ambush' by 'drunk' UK-bound migrants in Calais En toch blijft men dat soort van aanvallen maar door de vingers in de EU door georkestreerd door lieden (illegalen) die in de EU eigenlijk totaal niet moeten zijn. Begrijpe wie begrijpe kan? :? Beste forumleden en lezers, laten we na het lezen van het voorgaande onze handen in de onschuld wassen en laat ons daarna de hoofden in het zand steken en in dat zand gestoken zijnde proberen we te gillen: 'Wir haben es nicht gewusst' :roll: |
Citaat:
Het voornaamste is dat er geen kind doodgeschoten is. |
Citaat:
|
Dit is oorlog.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...s-migrants.php Citaat:
|
Citaat:
|
Flikken verdienen dat. Ze moeten maar de politiekers onder druk zetten om deze invasie en bijhorende criminaliteit eens en voor altijd terdege op te lossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoelang zullen wij nog van die 'veilige comfort' zone gebruik kunnen maken? Zoals u terecht schrijft, er zal bitter weinig veranderen. :? Of: Moeten we echt iets ondernemen om te kunnen (over)leven? |
Het wordt tijd dat Macron zijn persoonlijke lijfwacht eens langs laat komen daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ogenblikje, even op die redders hoorn blazen want ik zie iemand naar mij wuiven vanuit de zee of wuif ik beleefd even terug? ![]() |
Citaat:
Maar waar ze de politiekers eens onder druk moeten zetten om straffere reacties toe te laten, zoals schieten met scherp, na verwittiging, dat wel! Telkens er een tussenkomst is van de politie betreffende vreemdelingen zijn er meteen tientallen die als bij wonder uit hun holen kruipen om een handje te helpen! Dat moet stoppen, door na controles een deel van diegenen die geen recht hebben om daar te zijn meteen op te pakken en zonder verder gezever het land uit! De rest zal, na een paar keren, wel wat meer nadenken vooraleer hun "win for life" alhier op het spel te zetten! |
Citaat:
Zoals ik al eerder wist te schrijven trekken die vreemdelingen/illegalen allemaal aan hetzelfde zeel. Misschien moeten we daar van leren en dat ook maar eens gaan doen. Relschoppende vreemdelingen, land uit punt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben met dat kindje rondgeleurd naar Duitsland, Engeland, weer naar Frankrijk, België... terwijl ze hun voeten veegden aan alles wat hen gezegd werd! Tot gebeurde wat gebeurd is... Wat is er ondertussen gebeurd met die ouders, hebben die misschien in alle stilte hun "win for life" gekregen? Neen, flic zijn is zowat een rotberoep geworden sedert al de vreemde invallers hier rondkruipen! De flikken zouden misschien hun voorwaarden ivm "migratieproblemen" moeten stellen en in staking gaan tot er wat verandert! Het is pas wanneer het nog veel slechter zal gaan dan nu dat er wat zal verbeteren... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be