![]() |
Let op voor piemeladem.
Let op voor piemeladem.
Vrouwen hebben daar wel eens last van. |
Is edam goed voor de adem?
|
Citaat:
Ik heb er zo ook al geroken. Stinkt naar: A) zaad van een oude champetter? B) bleekwater of au de javel? C) gekookte champignon? Of alle 3 tegelijk? |
Moest Demper zijn broek terug optrekken dan zou er al veel van die geur terug verdwenen zijn. 't Zou me niet verwonderen moesten lantaarnpalen daar ook last van hebben. :lol:
|
Citaat:
Misschien wel de voorlaatste. Eerst ik. Ben al wat ouder he. |
Citaat:
- belegen vis & schaaldieren - oude sokken - overjaarse roquefort - hypochonder smegma - Demperig aarsvocht (!) - Bemse okselgeur |
Citaat:
Hopelijk geen okselgeur bovenop? |
Of toch.
Bemse okselgeur Hmm...tijd voor een frisse maagd. Vanaf 18 uiteraard. |
Ik weet waar demper dat geroken heeft.
In die obscure cinema in Holland. Daar lopen zo soms van die vrouwen die voor ..50€ of zoiets...de mannen Service geven. Die stinken echt. |
vrouwen hebben geen p*mel
p*mels ademen niet Het is nu wel duidelijk,kelt begrijpt er weer niks van. :oops: |
Jongens en meisjes, af en toe de bacteriedrek van jullie tanden schrobben helpt ook.
![]() P.S. Ben ik blij, dat dat kwakje drie kleuren heeft. |
Citaat:
Uw tanden maken zelf een beschermlaagje en als je dat er telkenmale gaat afschrobben. Ik laat het even aan Wendy over. :cheer: p.s. Piemeladem dat ken ik niet en ik wil er ook niet verder over nadenken wat het inhoudelijk zou kunnen zijn. Het woord op zich klinkt al wreed 'spooky!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als u blauwe piemelkaasgeur opsnuift is het tijd om weg te sprinten met alles wat je in je hebt.
|
Citaat:
Ja, pzc, je weet goed genoeg wat dat is. |
Citaat:
|
Het had alles om een vettig draadje te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral goed blijven opletten! Op een dag vindt je de vrouw.... met het verraderlijke maar gedroomde adempje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be