Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   in maart op uitstap naar England (brexit ramptoerisme hehe), wie komt mee? XD (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244558)

bembem 2 augustus 2018 16:30

in maart op uitstap naar England (brexit ramptoerisme hehe), wie komt mee? XD

Naar aanleiding van wat ik zoal opvang (namely stockpiling & geruchten over panic buying in anticipation of a hard brexit) ben ik aan het denken van daar op het moment zelf een kijkje te gaan nemen in de vorm van een soort van ramptoerisme. Natuurlijk zullen selfies van lege winkelrekken niet ontbreken en zullen hogere winkelprijzen voor voeding and the like zorgvuldig gedocumenteerd worden door super reporter bb (& haar team*).

*Wie komt mee? XD ^^

maddox 2 augustus 2018 17:56

Een mislukte poging tot crowd funding?

En je moet niet wachten om de hogere voedselprijzen te etaleren, da's gemakkelijk genoeg opgezocht via het net.
Daar moet je niet voor uit je hoopje paletten dat je daybed noemt.
De juiste winkel in de juiste omgeving, en mensen betalen zich blauw aan voeding.

Universalia 2 augustus 2018 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8771415)
Een mislukte poging tot crowd funding?

En je moet niet wachten om de hogere voedselprijzen te etaleren, da's gemakkelijk genoeg opgezocht via het net.
Daar moet je niet voor uit je hoopje paletten dat je daybed noemt.
De juiste winkel in de juiste omgeving, en mensen betalen zich blauw aan voeding.

Opletten met paletten want men durft daar al wel eens iemand aan vastbinden. :roll:

Pandareus 2 augustus 2018 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8771383)
Naar aanleiding van wat ik zoal opvang (namely stockpiling & geruchten over panic buying in anticipation of a hard brexit) ben ik aan het denken van daar op het moment zelf een kijkje te gaan nemen in de vorm van een soort van ramptoerisme. Natuurlijk zullen selfies van lege winkelrekken niet ontbreken en zullen hogere winkelprijzen voor voeding and the like zorgvuldig gedocumenteerd worden door super reporter bb (& haar team*).

*Wie komt mee? XD ^^

Waarom geld van de belastingbetaler (je onterechte uitkering) verspillen aan een nutteloze trip naar engeland ?

koe de poing 2 augustus 2018 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8771438)
Waarom geld van de belastingbetaler (je onterechte uitkering) verspillen aan een nutteloze trip naar engeland ?

omdat ze met een beetje geluk niet meer terugkomt ?

Libro 2 augustus 2018 19:18

Dank u feestelijk: zie dat de gids doordraait, de chauffeur van de bus uitschakelt en de bus met ons erin in de Noordzee rijdt terwijl ze luid "wihiiii" roept.

TV-verslaafde 2 augustus 2018 19:22

Trek jij wat foto's bimbam, ik ga wat hangen in de pub daar en wat rondwandelen. Spreken we s avonds af en kan je wat tegen mijn kop zagen over waarom ik je alleen heb gelaten. Een man moet kleine zonden hebben dan zijn de vrouwen gelukkig.

Man stopte eens op een dag met gokken, zuipen en onnozel doen en vrouw werd zeer verdrietig, kan ze niet zagen.

bembem 2 augustus 2018 19:26

:-d

bembem 2 augustus 2018 19:27

we will probably be going with flixbus! and at the end of the trip -> everybody fish & chips! yummie :-)))))))

Vrijheideerst 2 augustus 2018 20:03

Naar Wales?

bembem 2 augustus 2018 20:17

London

bembem 2 augustus 2018 20:20

we'll be filming paki & other shops looting, hehe

bembem 2 augustus 2018 20:20

can't wait ^;~

Guinevere 2 augustus 2018 20:28

Ik zou als Paki eigenlijk ook moeten gaan om serieus te shoppen.

Serieus.

bembem 2 augustus 2018 20:29

wiiiiiiiiiii! :-) :cheer: :cheer: kom mee hé :cheer: !!

Elio di Supo 2 augustus 2018 23:40

Het wiiii-gevoel. Dat moet speciaal zijn voor die Engelsen.

kojak 2 augustus 2018 23:57

Zou na de Brexit Engeland nog uitleveren aan België ? :lol:

Skobelev 3 augustus 2018 05:07

Wie zegt dat jij, eens er grenzen zijn, de UK nog binnen mag? Ook aan de goodwill van de Engelsen zijn er grenzen.

Guinevere 3 augustus 2018 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8771501)
wiiiiiiiiiii! :-) :cheer: :cheer: kom mee hé :cheer: !!

De periode van mijn verlof hangt wat af van andere mensen... en jij zou misschien foto's trekken van ons (de kleine gaat mee, ah ja)

Pandareus 3 augustus 2018 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8771826)
De periode van mijn verlof hangt wat af van andere mensen... en jij zou misschien foto's trekken van ons (de kleine gaat mee, ah ja)

Ze zal enkel foto's nemen als je je roze Burqua draagt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be