![]() |
Poolse brouwerij verkoopt vaginabier
Poolse brouwerij verkoopt vaginabier
Citaat:
Niet dat ik alcohol drink maar mij zou men nooit zo een biertje kunnen presenteren ook niet op een blaadje. :roll: |
I liked eating pussy so much, now I drink pussy as well!
Alle gekheid even terzijde: Citaat:
Oftewel: het is eigenlijk vooral een hele omslachtige manier om een soort bier-yoghurt cocktail te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets gaat er boven the real mccoy, de échte golden shower: Champagne over haar kut gieten terwijl je eronder ligt, en dan alles in je mond laten lopen. En dat terwijl de gewone snob nu champagne uit een coupe drinkt en denkt dat hij mee is met de mode. Niet voor pussies uiteraard!!!;-) of topic: Universalia, heeft u verlof? |
Citaat:
Op stap gaan met wie dan ook is er niet meer bij. Ik wacht liever nog even op Godot. p.s. Ik blijf liever thuis dan gaan te staan aanschuiven op een luchthaven om naar één of ander land af te reizen waar ik uiteindelijk mijn draai toch niet zou kunnen vinden daar ik er niet heb wat ik thuis heb. :-D Ik ben ook niet in het 'bezit' van een vrouw die dat reizen anders zou kunnen zien. :rofl: |
Nu wachten op het volgende, bier van stront.
|
Citaat:
Alhoewel dat er één van de duurste koffiesoorten, zoals ik als eens schreef in een draadje, van de kaka (niet de voetballer!) van de Kopi Luwak. Citaat:
|
Kutbier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kutbier bestaat al een tijdje hoor. ![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20151020_0...pulair-kutbier |
Citaat:
Citaat:
Het klinkt best eigenaardig want in de meeste gevallen kan een vrouw er niet met lachen als je te lang aan 'den toog' gezeten hebt en al waggelende huiswaarts keert onder het luid scanderen van de nodige Gregoriaanse liederen. Toch even opletten voor nachtlawaai is de boodschap of je kan de betonplex op, even uitrusten bij de Politie. |
Zit er eigenlijk wel een voor bier brouwen bruikbare bacterie in onze darmflora?
|
Citaat:
|
eikes wat gaan ze zo nog uitvinden....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be