Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Poolse brouwerij verkoopt vaginabier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244586)

Universalia 6 augustus 2018 07:54

Poolse brouwerij verkoopt vaginabier

Citaat:

Een brouwerij uit Warschau verkoopt de natte droom van elke man: vaginabier. Het bizarre drankje heeft als naam ‘The Order of Yoni’ en wordt gemaakt van de lichaamssappen van ondergoedmodellen. Smakelijk, iemand…
Zoals u kan merken lopen er naast de opmars van het 'Paard van Troje' meer en meer verwarden rond op de wereld.

Niet dat ik alcohol drink maar mij zou men nooit zo een biertje kunnen presenteren ook niet op een blaadje. :roll:

Bovenbuur 6 augustus 2018 08:17

I liked eating pussy so much, now I drink pussy as well!

Alle gekheid even terzijde:
Citaat:

“Met behulp van hoogtechnologische, microbiologische technieken isoleerden, onderzochten en bereidden we melkzuurbacteriën uit de vagina van twee ondergoedmodellen”, aldus de brouwer op de website.
Hij gebruikt dus een bacteriekolonie afstammend van bacteriën die in een vagina hebben gezeten om een fermentatieproces (gisting, maar dan niet met gist) te runnen. Bij dat proces ontstaan uit suiker melkzuur, omdat dat absoluut het beste gebruik van suiker in bier is en er zeker geen belangrijkere stof is die je daarvan zou kunnen maken door gebruik van zeg gist zoals dat normaal gesproken in bier zit.

Oftewel: het is eigenlijk vooral een hele omslachtige manier om een soort bier-yoghurt cocktail te maken.

Universalia 6 augustus 2018 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8773052)

Hij gebruikt dus een bacteriekolonie afstammend van bacteriën die in een vagina hebben gezeten om een fermentatieproces (gisting, maar dan niet met gist) te runnen. Bij dat proces ontstaan uit suiker melkzuur, omdat dat absoluut het beste gebruik van suiker in bier is en er zeker geen belangrijkere stof is die je daarvan zou kunnen maken door gebruik van zeg gist zoals dat normaal gesproken in bier zit.

Oftewel: het is eigenlijk vooral een hele omslachtige manier om een soort bier-yoghurt cocktail te maken.

Ik plaats heel het zaakje toch liever onder de noemer: 'vuiligheid' ;-)

kojak 6 augustus 2018 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8773045)

Zoals u kan merken lopen er naast de opmars van het 'Paard van Troje' meer en meer verwarden rond op de wereld.

Niet dat ik alcohol drink maar mij zou men nooit zo een biertje kunnen presenteren ook niet op een blaadje. :roll:

Met Demper op stap geweest ? :lol:

djoebidoebidoe 6 augustus 2018 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8773045)

Flauw en vulgair.
Niets gaat er boven the real mccoy, de échte golden shower: Champagne over haar kut gieten terwijl je eronder ligt, en dan alles in je mond laten lopen. En dat terwijl de gewone snob nu champagne uit een coupe drinkt en denkt dat hij mee is met de mode. Niet voor pussies uiteraard!!!;-)

of topic: Universalia, heeft u verlof?

Universalia 6 augustus 2018 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8773111)
Met Demper op stap geweest ? :lol:

In een ver verleden ging ik al wel eens een pintje drinken maar daar ben ik met gestopt.

Op stap gaan met wie dan ook is er niet meer bij.

Ik wacht liever nog even op Godot.

p.s.

Ik blijf liever thuis dan gaan te staan aanschuiven op een luchthaven om naar één of ander land af te reizen waar ik uiteindelijk mijn draai toch niet zou kunnen vinden daar ik er niet heb wat ik thuis heb. :-D

Ik ben ook niet in het 'bezit' van een vrouw die dat reizen anders zou kunnen zien. :rofl:

Xenophon 6 augustus 2018 11:37

Nu wachten op het volgende, bier van stront.

Universalia 6 augustus 2018 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8773136)

Stel u voor *ewwwwwwwwww!!!*

Alhoewel dat er één van de duurste koffiesoorten, zoals ik als eens schreef in een draadje, van de kaka (niet de voetballer!) van de Kopi Luwak.

Citaat:

De duurste koffie ter wereld wordt gemaakt van uitwerpselen. De Indonesische kopi luwak is al een hele tijd de duurste koffie ter wereld. Maar sinds kort heeft deze kopi luwak er een stevige concurrent bij uit Thailand.
Dus zou het best wel eens kunnen dat ze één of ander brouwsel gaan brouwen. 8O

The Paulus Experience 6 augustus 2018 13:50

Kutbier!

kojak 6 augustus 2018 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8773213)
Kutbier!

Bovendien smaakt het naar geen kloten.

Elio di Supo 6 augustus 2018 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8773222)
Bovendien smaakt het naar geen kloten.

Ah, de Kojak kon al niet meer wachten zie :-)

Ke Nan 6 augustus 2018 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8773136)

Stront is goed voor de darmflora. Strontkaas maken en daar een kutbier bij. Demper gaat in de wolken zijn.

quercus 6 augustus 2018 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8773052)

Wellicht mogen we weldra ook de lancering verwachten van aarsbier. :mrgreen:

Universalia 6 augustus 2018 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 8773276)
Stront is goed voor de darmflora. Strontkaas maken en daar een kutbier bij. Demper gaat in de wolken zijn.

Schuifkaas waar stond dat ook alweer voor? 8O

Xenophon 6 augustus 2018 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 8773276)

- lol -

Zucht 6 augustus 2018 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8773213)
Kutbier!

Kutbier bestaat al een tijdje hoor.

https://www.gva.be/cnt/dmf20151020_0...pulair-kutbier

Universalia 6 augustus 2018 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8773350)
Kutbier bestaat al een tijdje hoor.

https://www.gva.be/cnt/dmf20151020_0...pulair-kutbier

Citaat:

'Kutbier', gebrouwen door vrouwen.

Het klinkt best eigenaardig want in de meeste gevallen kan een vrouw er niet met lachen als je te lang aan 'den toog' gezeten hebt en al waggelende huiswaarts keert onder het luid scanderen van de nodige Gregoriaanse liederen. Toch even opletten voor nachtlawaai is de boodschap of je kan de betonplex op, even uitrusten bij de Politie.

Libro 6 augustus 2018 20:53

Zit er eigenlijk wel een voor bier brouwen bruikbare bacterie in onze darmflora?

Xenophon 6 augustus 2018 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8773466)
Zit er eigenlijk wel een voor bier brouwen bruikbare bacterie in onze darmflora?

Ja, de hop bacterie.

bembem 6 augustus 2018 22:00

eikes wat gaan ze zo nog uitvinden....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be