![]() |
Autodief rijdt zich vast, vlucht te voet en wordt aangereden
Autodief rijdt zich vast, vlucht te voet en wordt aangereden
Citaat:
|
Enige maatschappelijk-politieke relevantie: wie zijn die autodieven feitelijk?
Wat was deze 25-jarige man voor iemand? Een professioneel? Een Vlaming of een Oostblokker? Als me goed voorstaat, worden er toch gemiddeld ongeveer 2 auto's per dag gestolen in Vlaanderen/Wallonië. Dat is telkens een heel kapitaal voor een simpele forumkloot. |
Is dit niet meer een gevalletje van instant karma zoals ze dat in het Engels uitdrukken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat gaat de chauffeur veel geld kosten en zijn rijbewijs. |
Citaat:
Een ander voorbeeld: Straat vol geparkeerde wagens en eensklaps loopt er een héél klein kindje tussen de auto's de baan op. (er zijn zo al ongevallen geweest) Stel dat u daar komt aanrijden, zelfs tegen de snelheid die daar van toepassing is, dan denk ik dat het enorm remmen of mikken gaat zijn om een aanrijding te kunnen vermijden. :roll: |
Citaat:
Ik herinner me een jongen van een jaar of tien die plots zonder kijken de Herentalsebaan opliep. Ik voelde hem komen en was aan het remmen voor hij nog voor hij de straat opliep, anders was hij er onder gegaan. |
Citaat:
|
Aah dus we mogen politici ook doodrijden wegens diefstal? "You are a lesser son of greater sires, premier Michel dickhead!"
|
Citaat:
Wel treurig natuurlijk dat er iemand in levensgevaar ligt te zijn, stom gedrag of niet, of is ie ondertussen al overleden? Dit soort verhalen zijn altijd enorm grappig, zie ook de Darwin Awards, maar het blijft ook een persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Onze waardigheid, dat stelen ze... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar zit wel een ferme contradicktus in terminal in. |
Citaat:
Poging tot inbraak. Hij stak bijna door de voorruit van de wagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be