![]() |
Ben ik hier nog alleen ...
Ik denk dat ik ver het enige forumlid ben die nog eens iets weet te schrijven.
Ok, het een vakantieperiode. Zou dat een rol kunnen spelen? Zou ik verder lezen in het boek: 'Alleen op de wereld' van de hand van Hector Mallot of zet ik het liever op een neuspeuteren? Of zet ik het gewoon op een potje wenen? :rofl: |
Mijn verlof zit er op, terug aan het bureau nu een dan gaan jullie geweten hebben, vooral de nva ers
|
Citaat:
Dat kan best nog leuk worden niet? Ik gooi er al eentje op. Van Rompuy haalt uit naar N-VA: “Doel van De Wever is CD&V verzwakken” :cheer: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over dat boek: ik heb daar als kind/ jonge tiener liters tranen mee geweend. Ik herinner mij nog dat jongetje Rémy, en het aapje joli-coeur en Zerbino en die andere honden....owww. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn zus en ik lazen enorm veel. We hadden ook de 4 boeken van Onder moeders' vleugels (Little Women van Louise Alcott). Ik herinner me niet meer of het in het eerste of in het tweede deel is dat Bess sterft maar we konden dat niet lezen zonder te huilen (mijn moeder zat trouwens ook te snikken toen ze het las :-) ). Sterker nog, toen mijn zus voor het eerst las hoe Bess overleed, zwierde ze het boek woedend door de kamer, ze kon er gewoon niet tegen dat zo'n lief kind moest sterven en het heeft toen wel even geduurd eer ze kalmeerde. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe meer CD&V verzwakt hoe prettiger ik mij voel. Want CD&V is doodeenvoudig niets anders dan ACW/beweging.net met een ander jasje aan. Dat middenveld heeft hier reeds meer dan genoeg onheil aangericht. Ze hebben decennia lang achter de schermen het reilen en zeilen van deze artificiële staat beheerst. En de wijze waarop beweging.net dat deed was allesbehalve "net". De politieke macht van dat middenveld moet een heel stuk afgebouwd worden. |
Citaat:
Ik durfde het niet te schrijven maar ik heb er ook tranen met tuiten met geweend bij het lezen van het boek. ![]() Prachtig boek trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft het ook gevonden, een 8 ste editie van het boek Hecor Malot (vertaald door Gerard Keller), alleen op de wereld. (Lod. Opdebeek uitgever Antwerpen) Ik heb het boek snel 'aangeslagen' en die zal naast 'Plezante mannen in een plezante stad' een eervol plaatsje krijgen tussen mijn boeken. ;-) Zelfs de oude spelling stoorde totaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wie dat boek kan uitlezen zonder een traan te laten is geen mens! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be