![]() |
55-jarige lolbroek daagt bison uit
https://www.youtube.com/watch?v=J3HWBdj_Bmk
Het zal toch weer niet een Amerikaan zijn zeker? Deze kranige 50-plusser zal zich mogen verantwoorden voor de rechtbank en had blijkbaar vroeger reeds problemen met het gerecht door overmatig alcoholgebruik. Jong geleerd, oud gedaan zeker? |
Deze kerel is duidelijk geestelijk ziek.
|
Onvoorstelbaar wat voor onnozelaars er op deze planeet rondlopen. Die kerel was dat beest ronduit aan het jennen. Hij zou op zijn minst een levenslang verbod moeten krijgen om nog één voet in eender welk nationaal park te mogen zetten. Hij deed mij eigenlijk denken aan een ander (jaarlijks terugkerend) verschijnsel. Namelijk de troep oelewappers die wielrenners tijdens bergritten in de weg gaat lopen, zwaaiend met vlaggen en andere vodden. Soms zelfs serieuze ongelukken veroorzaken die debielen. Onder meer dit jaar eentje die met Bengaals vuur de val veroorzaakte van een Italiaanse renner die met een serieus trauma aan de wervelkolom in een kliniek moest opgenomen worden.
|
het had tof geweest zijn mocht die bison hem hebben vertrappeld
|
Dat is wel bizonder.
|
Vriendelijke bison zeg maar die een verwarde zijn ding maar laat doen. :lol:
Volgende is ook best leuk. ‘I chased him out’: 95-year-old Vancouver Island woman finds black bear in her pantry Knap werk zeg maar van de 'iets' oudere dame. Ze wilde dacht ik niet, dat men het dier zou 'afmaken', want het was volgens haar best een lieve beer. :-D ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht even dat het draadje ons zou informeren omtrent een confrontatie tussen iemand van middelbare leeftijd en een tube lijm.....:-D
|
Citaat:
Voor de goede orde: wasn't me! |
ooit gegeten, niets bizonders.
Geef mij maar een lekker stuk hert |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be