![]() |
Gaybashing in Gent
Citaat:
Gent; de stad waar Turken zich thuisvoelen ?? Multicul op zijn best! |
Dat is de nieuwe cultuur, ook homo's zullen er mee moeten leren leven.
|
Yep.
We zijn benieuwd. Naar de motieven van de daders natuurlijk. Geen ongezonde nieuwsgierigheid naar hun etnie of hun godsdienst. En naar de kunst van het zwijgen. Van groensels en sossen. |
Citaat:
|
En de daders lachen zich de ballen uit de broek. Nee hoor meneer, ik sloeg hem niet omdat hij homo is. OK ik geloof je hier heb je een flut taakstrafje. Niet meer doen he stouterd!
|
Uiteraard belet de multicul censuur nog altijd om de afkomst of geloofsovertuiging van de daders te vernoemen maar in dergelijke gevallen weet gewoonweg iedereen welke soort die daders zijn.
Men noemt het hier dan ook "gaybashing" terwijl dit eigenlijk gewoonweg om geweldpleging en ernstige discriminatie is. Laat het hier nog wat meer vollopen met vreemd volk uit een totaal intolerante cultuur. |
Citaat:
Ze zullen moeten aanvaarden dat homo's in de multiculturele maatschappij door de moslims niet meer in het straatbeeld gewenst zijn. Ik vrees voor de tijd dat moslims hier de meerderheid zullen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkt er toch een andere kant aan het verhaal te zijn:
“Er ontstond een dispuut op de parking naast het gebouw in de Scandinaviëstraat”, reageert de lokale politie op het voorval. “Een vrouw zocht daar de confrontatie met een van de slachtoffers die in de auto zat. Ze spuwde naar hem, waarop hij uitstapte. De man kreeg een vijftal slagen in het aangezicht. Daarop wilde de man van het slachtoffer tussenbeide komen en ter verdediging nam hij een soort van fietsslot mee. Het ging echter pas echt mis toen de mannelijke partner van de agressieve vrouw het slot kon bemachtigen, waarna hij hen allebei lelijk toetakelde.” Vrouw heeft het aan de stok (what's in a name) met een van de homo's en verkoopt die een paar slagen in zijn gezicht. De andere homo komt zijn partner verdedigen met een fietsslot. Fietsslot wordt afgenomen en tegen hen gebruikt. Eigenlijk is dit toch zelfverdediging, niet? |
Citaat:
Dan is er zelfs sprake van verboden wapendracht. Een fietsslot hoort niet thuis in een auto. |
Lag homohaat aan de basis van die discussie?
Kunnen homo's ook geen klootzakken zijn? Ik ken vb een paar "fashionable" homo's die er plezier in vinden om wat met de mensen te lachen omwille van hun uiterlijk. Stel dat die dan wat toeken krijgen, is dat dan automatisch homohaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor comedy capers zijn dat eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft zelfs zijn handtas niet om de vrouw haar oren geslagen. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be