![]() |
Moslims bouwen eigen slachthuis in Sint-Katelijne-Waver
Moslims bouwen eigen slachthuis in Sint-Katelijne-Waver
Citaat:
Het 'schaap' is reeds verzopen, bedankt politici. (<- door Sarcasmus) Of mis ik één of ander detail? |
Citaat:
|
Citaat:
zeker met onze poco-politici... |
Dat lijkt me eer een poging tot oplichting van de genereuze moslim die daarvoor centen wil storten.
Want alle moslims met meer dan een voor hen gemiddeld IQ, weten dat het café-praat is, dat zo'n plan kan lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze in eigen land slachthuizen gaan uitbaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang zij de wetgeving naleven, uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
Men gaat onverdoofd slachten waarbij men het verbod (in 2019) in naam van Allah flagrant zal overtreden en de staat zal niets durven doen. ...want de godsdienstvrijheid en bovenal, racisme... |
Waarom moeten moslims eigen slachthuizen hebben? Om illegaal onverdoofd te slachten tiens. Dat is zo klaar als een klontje.
|
Citaat:
met of zonder nieuw slachthuis, ze doen het toch. En onze platbroeken van bestuurders laten begaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard mogen moslims, boeddhisten, joden en veganisten slachthuizen uitbaten. Maar ik denk dan, zou er geen verborgen agenda zijn, zou dit alles wel koosjer zijn? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Tenslotte telt de intentie van de mensen die dit slachthuis opendoen toch ook mee. Zoals de rechter zei tegen iemand die geript was met een cokedeal, men had hem een zak suiker verkocht, dus hij verwachte de vrijspraak vermits suiker alsnog niet verboden is/was. "U had de intentie om coke te kopen, dus u krijgt gevangenisstraf." |
bloedlustcultuur schiet wortel
bye bye beschaving |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be