![]() |
Trump geselt Erdogan
Ik ben niet bepaald een Trump-lover.
Maar ik geef wel toe: als hij vindt dat het ergens niet naar zijn goesting gaat, dan laat hij dat niet alleen blijken, maar hij laat dat ook voelen. Turkije moet 20 procent rente betalen op leningen http://www.standaard.be/cnt/dmf20180807_03652401 Citaat:
|
Met de dollar en de controle over het internationaal financieel systeem hebben de VS een machtig wapen in handen om landen op de knieën te krijgen. Olieproducent Venezuela is het mooiste voorbeeld daarvan heden ten dage.
|
Lord of the rings? ![]() |
Trump geselt heel de wereld ,een nieuwe vorm van imperialisme.
De VS verbiedt bedrijven handel te drijven met Iran Trump tiranniseert met zijn handelsoorlog en sanctieboycot de rest van de wereld en met name ook Europa. citaat VK: ‘Iedereen die zaken doet met Iran, kan NIET zaken doen met de Verenigde Staten’, tweette de Amerikaanse president dinsdagochtend. De waarschuwing was bedoeld voor alle landen die handel willen blijven drijven met Iran, en dat zijn er nog al wat: de lidstaten van de Europese Unie, China, Rusland, India en Turkije. Trump gaat er dus vol in: het is niet alleen Trump versus het islamitische regime in Teheran maar ook Trump versus ‘iedereen’. Het zal van alle betrokkenen heel wat stuurmanskunst vragen om te voorkomen dat het conflict uit de hand loopt. https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ten-~b22ae525/ |
Citaat:
Met het Wilde Westen van Trump kun je geen zaken doen. |
Citaat:
En zo geschiedde? Fabelachtige record kwartaalcijfers onder Trump: America is great again Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Details weet ik niet, maar zo ongeveer: - ge moet een arbeidscontract kunnen voorleggen met een minimumloon dat ge zult verdienen. Maar dat minimum ligt nogal hoog. - heeft de partner niet zo'n contract, dan ligt het minimum nog wat hoger, en ... zal deze partner nooit mogen werken in de usa. (er zal geen job afgepakt worden van een Amerikaan ...) - heeft de partner ook zo'n contract (wat het geval is bij dat koppel): no problem. |
On topic: toch geef ik Trump gelijk.
Hij is niet akkoord met hetgeen Erdogan uitspookt, dus Trump laat hem weten: gij zijn mijn vriend niet, en uw vrienden al evenmin. De EU zou dat met een aantal schurkenstaten ook zo moeten durven doen. |
Citaat:
Waar Trump wel meteen voor gezorgd heeft is een fikse stijging van de brandstofprijzen door zich als een olifant in porseleinwinkel te gedragen op het internationale toneel. PS En ik ben al verhuisd naar de States. |
Citaat:
|
20 %
De lire in vrije val onstabiele politieke situatie, dus slecht investeringsklimaat Hier komen brokken van. Ik hoop vooral Erdogan brokken, maar ik vrees eerst brokken voor alle turken. |
Citaat:
Even naar de 'Million Dollar Listing' kijken om een 'optrekje' te vinden. |
Citaat:
Het wordt tijd dat de wereld America met sancties straft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Amerikaanse president Donald Trump doet veel dingen goed.
Citaat:
Ik schreef het al eerder maar ik blijf Trump het voordeel van de twijfel geven al klinkt wat hij doet voor velen in de oren zoals een slogan die hier vroeger ook de straten eens 'sierde': 'Eigen volk eerst!' |
Citaat:
Dat is gelijk vragen aan de landloper om de baron van het dorp kapot te concurreren. |
Citaat:
Er zijn genoeg landen waar ze beter hun geld kunnen verdienen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be