![]() |
Miljonair worden op je 16e
Miljonair worden op je 16e: “Ik heb het allemaal uitgegeven aan borstvergrotingen, cocaïne en feestjes”
Laten we dat snel plaatsen onder de noemer: 'Geld heeft een 'meester' nodig? Had Paul Jambers daar wat jaren geleden eens geen uitzending over gemaakt hoe het 'vergaan' was met sommige winnaars? Het bleek niet altijd altijd rozengeur en maneschijn te zijn. :? |
Ja, ik herinner mij die uitzending over een facteur die 35 miljoen oude Belgische frankskes had gewonnen en dat er door had gedraaid op 10 jaar tijd. Die mens leek er geen spijt van te hebben dus alles kits.
Maar ja, het is haast onvermijdelijk dat sommigen met een gebrek aan levenservaring een hoop geld kunnen winnen. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje. |
Citaat:
Een rijke maakt van 1 euro, 2 euro ..., 1000 euro, miljoenen Een arme maakt van miljoenen euro, 1000 euro, 2 euro, 0 euro |
Citaat:
Maar, zoals je zegt, hij was tevreden, want hij had toch twee jaar met een schone auto gereden. De vrouwen in de bars moeten nog altijd lachen met die onnozelaar. |
Citaat:
|
Citaat:
als je sterft en je hebt nog 10.000 dollar over, dan ben je een zot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be