![]() |
Waar is da feestjeuhhhhhh!!! Zoek de verwarde!!!
Open Vld-schepen gechanteerd: buurtbewoner maakt stiekem honderden foto’s van privéfeest met naakte gasten
Citaat:
|
Tja, als je niet wil dat men u naakt fotografeert, hou dan best uw kledij aan.
|
Citaat:
|
en 'k was niet uitgenodigd.... :-(
|
Citaat:
Raamfolie waar u wel kan naar buiten kijken maar anderen niet naar binnen. Privacy glas/smartglas. :cheer: |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Waarom doet die daar zo belachelijk over? Gratis publiciteit! Waarom bestaat openbare zedenschennis eigenlijk? Dan heb ik het niet over seksuele handelingen doen op straat, maar waarom is het verboden om je lichaam te tonen? Doet me wat denken aan het dragen van een hoofddoek. |
Politiekers beleven altijd geweldige feestjes: L.M.S.Y.D.T.Y.C.O.M.F :lol:
|
De schepen heeft groot gelijk dat hij niet toegeeft aan die chantage. Privé doet iedereen wat hij/zij wilt. Daar heeft niemand zaken mee.
Het zou me overigens verwonderen dat er niet heel veel zwembadbezitters deze zomer naakt in hun zwembad gesprongen zijn. Als die nu allemaal bang moeten worden dat er iemand op de loer ligt om hen te fotograferen, waar gaat dat naartoe? Die fotograaf is een vulgaire voyeur en afperser. Hij moet zich schamen niet de mensen die een feestje bouwen! |
Naaktfeestjes lopen altijd uit de hand.
|
Citaat:
Hoe verder op de avond, hoe minder het uit de hand loopt. |
Citaat:
Vroeger waren het alleen de Chinezen die je zoveel zag fotograferen maar dat is blijkbaar overgewaaid. :rofl: En inderdaad, dan hou je best uw kleren aan. :lol: |
Citaat:
Pure gok. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be