![]() |
Erdogan: wk-end scholen voor jongeren met Turkse achtergrond.
https://nos.nl/artikel/2245543-kamer...ndscholen.html
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af hoe onze regering hierop gaat reageren.... |
Als Italianen of Grieken in het weekend culturele activiteiten organiseren voor de jongeren uit hun gemeenschap, is dat dan een probleem?
|
Citaat:
|
Nederland organiseert sinds lang over zowat heel de wereld Nederlands onderwijs gericht op taal en cultuur. Ze zouden niet graag hebben als de gastlanden zich met de inhoud komen bemoeien. Die doen dat ook niet voor zover ik weet.
|
Citaat:
Het is een typisch westerse tendens landen die men niet controleert dictatoriale neigingen toe te dichten en via selectieve berichtgeving in de media die dikwijls verkeerde conclusie proberen kracht bij te zetten. In feite is dit zelfs een van de hoofddoelen van de media in het westen. De wereld als een goeden tegen slechten sprookje pogen voor te stellen. Waarvoor heeft men angst vraag ik me dan af. |
Voor zover ik dat kan nagaan heeft Nederland 6 door Nederland gesubsidieerde scholen verspreid over Turkije waar Nederlandse taal en cultuur onderwezen wordt aan kinderen.
|
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de concrete inhoud van de lessen 'geschiedenis', 'godsdienst' en 'maatschappijleer'.
Zou de Turkse invasie van Klein-Azië in het vroege tweede millenium na Christus aan bod komen? Zou er worden uitgelegd waar de Janitsaren vandaan kwamen? Zouden pakweg de genocides op de Armeniërs, de Assyriërs en de Pontische Grieken worden vermeld? Zou er worden gesproken over de Koerden of eerder over de Bergturken? :? |
Citaat:
Met wat een lultaal jij hier de hele tijd afkomt... |
Citaat:
|
Citaat:
Of gelden daar andere normen voor ? |
Citaat:
|
Voor de 36ste keer: er is een verschil tussen de Nederlandse/Vlaamse/Turkse ... taal en cultuur, en de idem dito politiek-religieuze indoctrinatie.
Maar voor de rest, mag de draad gesloten worden. Ik denk niet dat Erdogan het nog gaat kunnen betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hier je erop komen beroemen alsof het een heldendaad zou zijn??? Jij weet ook niet wat je wil of draai je gewoon mee vanwaar de wind komt zoals een kerkhaan??? Het VB is er niets tegen... |
Citaat:
|
Hoort dit niet bij 'Internationaal' daar Turkije niet bij Europa hoort en er hopelijk ook nooit zal mogen toe toetreden.
Het is al erg genoeg de laatste tijden. :roll: |
Leuk plan.
Maar hij heeft er de centen niet voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be