Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Waarover Juncker zich zorgen maakt ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244688)

Universalia 13 augustus 2018 10:50

Waarover Juncker zich zorgen maakt ...

Waarover Juncker zich zorgen maakt: “Het nieuwe Europees Parlement zou buitengewoon naar rechts kunnen gaan tenderen”

Brussel – De voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker maakt zich “grote zorgen” om de EU.

Nu maar pas, vijgen na Pasen?

Dat het nieuwe Europees Parlement naar recht zou tenderen, om zijn woorden te gebruiken, ligt dat niet een beetje aan hun eigen?

Het is al langer geweten dat de 'wir schaffen das' oefening enorm verkeer is afgelopen en we die oefening ook het verwijt mogen gooien dat men de EU zo overhoop gehaald heeft.

Of zie ik dat weer maar eens verkeerd.

Ik steek het dan ook even snel op mijn laatste hersencel. :-o

Universalia 13 augustus 2018 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8778381)
Waarover Juncker zich zorgen maakt: “Het nieuwe Europees Parlement zou buitengewoon naar rechts kunnen gaan tenderen”

Brussel – De voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker maakt zich “grote zorgen” om de EU.

Dat het nieuwe Europees Parlement naar recht zou tenderen, om zijn woorden te gebruiken, ligt dat niet een beetje aan hun eigen?

Het is al langer geweten dat de 'wir schaffen das' oefening enorm verkeer'd' is afgelopen en we die oefening ook het verwijt mogen gooien dat men de EU zo overhoop gehaald heeft.

Een 'd' was vermist geraakt.

cookie monster 14 augustus 2018 09:57

Och arme , de arme stakker :cry:

Zipper 14 augustus 2018 10:13

Hij zou beter wat minder zuipen, en eens nadenken waarom er naar "rechts" wordt opgeschoven. Hij zou ook eens zes maanden in een islamietenbuurt kunnen gaan wonen.

Lof der Zotheid 14 augustus 2018 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8778381)

Het is al langer geweten dat de 'wir schaffen das' oefening enorm verkeer is afgelopen en we die oefening ook het verwijt mogen gooien dat men de EU zo overhoop gehaald heeft.

:drinking: Driiink, driiiiiink, broederke drrriiiiiiiiink! Tralalalalaaaaaaaaaaaaaa, *HIK*! :drinking:

En nu een n....nn....natte k...k...kk...kkkus, en dan verder zuuiiiiipeeeeuuu!

Universalia 15 augustus 2018 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8779413)
:drinking: Driiink, driiiiiink, broederke drrriiiiiiiiink! Tralalalalaaaaaaaaaaaaaa, *HIK*! :drinking:

En nu een n....nn....natte k...k...kk...kkkus, en dan verder zuuiiiiipeeeeuuu!

En dan zingen van:

Weet je wat ik graag zou willen zijn? Een bloemetjesgordijn eeeeeeen bloemetjesgordijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be