![]() |
Medewerker steelt passagiersvliegtuig
Medewerker steelt passagiersvliegtuig op luchthaven VS en crasht op eiland
Citaat:
Er zijn ook clubs waar men best tot in detail gaat over hoe je een vliegtuig moet besturen. Als je dat echt goed onder de knie hebt kan het zijn dat het wel lukt in real life, dat vliegen met een vliegtuig. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral grappig dat hij er loopings mee zat te doen :lol:
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij ligt de nadruk ook meer op hoe het mogelijk was dat hij het vliegtuig kon stelen, naar de baan brengen, de pre-flight procedures uit kon voeren (een straaljager die in tijd van oorlog op de startbaan klaar staat heeft ongeveer 15 minuten nodig om daadwerkelijk in de lucht te komen, dat is hoe big a deal pre flight checks zijn), en ermee op kon stijgen. Hij werkte daar, maar het klinkt nog als best knap. |
Citaat:
Maar dan nog: de luchthaven van Seattle is nu niet precies Oostende of Wevelgem hé. Wat heeft die daar zitten doen tussen de grote vliegtuigen? Ze moesten dat toch sebiet gezien hebben dat hij niet op de lijst stond van vluchten |
Citaat:
Tot 3 keer toe geloof ik? :-o |
Citaat:
Controletoren? Hé!! wat doet die daar??? Zomaar een vliegtuig kunnen stelen, wie let er niet op dan? Maar kom, laten we het een beetje vergelijken met de dieven die vrij recent héél der vrachtwagens Redbull gestolen hebben. Camerabewaking? 8O |
Citaat:
Had hij iets meer fuel gehad, en met zijn koelbloedigheid en blijkbaar kennis ook, had hij volgens mij nog 'een kans' gehad dat ze hem tot op de grond konden praten. Maar het gebrek aan fuel & wat hem mogelijk te wachten stond mocht hij daadwerkelijk kunnen landen (straf, gevang), dat heeft hem precies helemaal de das omgedaan. Met 'op de grond' bedoel ik dan wel +/- zonder al te veel brokken op een landingsbaan. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be