![]() |
Zo ontdek je of je partner vreemdgaat
Zo ontdek je of je partner vreemdgaat.
Gaat iedereen niet vreemd tegenwoordig? Persoonlijk zou ik het zelfs niet meer kunnen een nieuwe relatie met een vrouw aan te gaan daar ik mijn vertrouwen in relaties ergens ten velde kwijtgeraakt ben, wat dan weer niet belet dat ik nog altijd graag vrouwen zie, maar niet in huis. :rofl: Op naar de 'tettendraad' dan maar? 8O |
Ik begin me zorgen te maken over Demper. Zoveel topics waar hij zich in kan uitdrukken, maar we horen hem niet.
|
Citaat:
|
Hij zit vast tussen zijn blonde en rosse negerinnenbuurvrouw.
|
Citaat:
|
Ja dingske. Relaties worden meer en meer casual zoals een nieuwe broek kopen ofzo. Hit and run relaties, een beetje fladderen zoals een platte vijg.
Ik moet ook zo'n ding niet in huis hebben. "Ga nog wat shoppen." "Heb zere tetten." "Jij praat niet veel, he." Voel me precies een babysitter die moet passen op een verwend kutkind.... |
och, als ik het niet weet kan het me niet schelen.
:-P |
Een vrouw kan soms geen schoon iets zijn, maar je mag het niet in huis hebben. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij een vrouw kan je dat heel simpel ontdekken.
Steek je wijsvinger in haar kut en ruik eraan. Ruik je sperma, dan bedriegt ze jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je serieus achterlijk voor zijn. auteur zou beter een artikel schrijven met tips om het niet te weten te komen. PS zo zal ik ALTIJD eerst bellen alvorens onverwacht vroeger thuis te komen. |
![]() |
Ik zweer nog altijd bij regelmatig waterboarden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be