![]() |
Zohra Othman en PVDA gaan uit elkaar: “Ik herken me niet meer in de partij”
Citaat:
Raar. Wat zou er veranderd zijn dat ze zich niet meer in de partij herkent maar nog wel lid blijft ? Ik ga er alleszins niet meer op stemmen. Geen zin om de werkgelegenheid aan de stad te zien verdubbelen na een aantal uitspraken die ik de voorbije jaren las. |
Ja, ze doen er geheimzinnig over.
Maakt niet veel uit. Zoveel gaan er niet terugkeren naar de spa. |
In GVA staat een artikel over die kwestie. Othman is advocaat in het advocatenkantoor Progress Lawyers Network. Binnen dat kantoor moet er een conflict zijn geweest tussen haar en een aantal jongere advocaten. Daarbij zou de partij Othman naar haar smaak onvoldoende hebben gesteund. De partij zegt dat het advocatenkantoor zijn eigen ding doet en de partij er niet in tussenkomt.
Waarover dat conflict in het advocatenkantoor gaat stond er niet bij. |
Spijtige zaak voor de versplintering op links..
Maar haar kennende zal ze wel snel met een eigen lijst komen. Alhoewel, roder dan de commie's, kan dat nog ? |
Citaat:
:lol::lol::lol: Ik denk dat meester Othman haar codex deontologie nog eens moet openslaan. |
Citaat:
|
Dit soort links geneuzel toont alleen maar aan dat links meer en meer aan het afglijden is.
|
Citaat:
Ik besluit dat de kiezers de diverse uitslagen gewoon verdienen. -...>>> hihihi, proet, ../... om het op zijn Panda's te ventileren. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Peter Mertens geeft de rationele kiezer op :
'Francken en co hebben haat gezaaid en zij hebben Schild & Vrienden geoogst' Hij gaat voluit voor de migranten die tegen 2050 in de meerderheid in België en Europa gaan zijn. Dat de volkswoede bottom up roerde toen een miljoen en Syriërs zomaar Europa kwamen binnen gewandeld, zoals tijdens de communistische volksverhuizingen in de Sowjet Unie, dat deert hem niet. Voor de communisten met de tientallen miljoen doden in hun schaduw, telt de waarheid niet, maar wordt de toekomst verhalend geschreven. Een toekomst zonder de oorspronkelijke bevolking van Europa op de globaliserende elites niet te na. PVDA+, de partij van de rijke elites en de nieuwe kolonisatoren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be