![]() |
meiden & knechten & boeren; watch this hehe
Servants; the true story of life beyond stairs:
https://www.youtube.com/watch?v=wqiMASk5MIU een realiteit voor zowat een aanzienlijk deel vh britse plebs, en het was hier in vlaanderen niet heel anders gesteld: oftewel, vlamingen een volk van veelal meiden & knechten & boeren.... met hier en daar uitzonderingen zoals mijn overgrootouders ed, ah ja het mag gezegd worden, bemmeke haar voorouders stammen niet af van dienaars, tot spijt van wie het benijdt, ahahahahahahaha ;-) |
dus ja ken uw plaats, 100 jaar geleden hadden jullie voor mij moeten werken, iets wat jullie de dag van vandaag nog steeds 'moeten' doen hehehehehe ;-)
|
Citaat:
wat moest bewezen worden :lol: |
Citaat:
|
en nijdig dat ze zijn... yep, ik steek boven jullie uit hoor ;-)
|
mais bon die voorouders waren dan ook niet "puur" vlaams vermits er joden & francofonen tussenzaten hehe ;-)
|
Citaat:
|
haha
|
Citaat:
Uw "voorouders" (sic) waar je hier mee zit te stoeffen zullen nogal fier zijn op hun "kleindochter" (sic) die helemaal niéts bereikt heeft in haar leven en helemaal niéts doet en ook niéts heeft :lol: Hoe ist met de collectieve schuldbemiddeling? :lol: En nog in contact gekomen met het gerecht? Of ben je het stelen afgeleerd :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als het zo goed gaat, waarom zit je dan constant te klagen :lol: |
waar klaag ik? just face it: je bent afgunstig omdat een aangespoelde boven de modale vlamingskes uitsteekt, hehehehehe ;-)
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: total failure :rofl: |
mijn biologische ouders hadden mss idd beter abortus gepleegd, want pesterijen v afgunstige vlamingskes moeten ondergaan is ook niet het v het...... en dan zijn ze verwonderd dat ik iets tegen vlaamse boeren heb :roll::roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be