Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   meiden & knechten & boeren; watch this hehe (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244732)

bembem 16 augustus 2018 20:13

meiden & knechten & boeren; watch this hehe

Servants; the true story of life beyond stairs:

https://www.youtube.com/watch?v=wqiMASk5MIU

een realiteit voor zowat een aanzienlijk deel vh britse plebs, en het was hier in vlaanderen niet heel anders gesteld: oftewel, vlamingen een volk van veelal meiden & knechten & boeren.... met hier en daar uitzonderingen zoals mijn overgrootouders ed, ah ja het mag gezegd worden, bemmeke haar voorouders stammen niet af van dienaars, tot spijt van wie het benijdt, ahahahahahahaha ;-)

bembem 16 augustus 2018 20:15

dus ja ken uw plaats, 100 jaar geleden hadden jullie voor mij moeten werken, iets wat jullie de dag van vandaag nog steeds 'moeten' doen hehehehehe ;-)

Eduard Khil 16 augustus 2018 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8780754)
Dus je ontkent dat jijzelf en je schrijfsels de voedingsbodem zijn van de negatieve en spottende reacties? Volgens mij is het gewoon je bedoeling om die uit te lokken, en is zo een overtreding van een serieus aantal punten van het forumreglement.

wat moest bewezen worden :lol:

Bobke 16 augustus 2018 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780818)

een realiteit voor zowat een aanzienlijk deel vh britse plebs, en het was hier in vlaanderen niet heel anders gesteld: oftewel, vlamingen een volk van veelal meiden & knechten & boeren.... met hier en daar uitzonderingen zoals mijn overgrootouders ed, ah ja het mag gezegd worden, bemmeke haar voorouders stammen niet af van dienaars, tot spijt van wie het benijdt, ahahahahahahaha ;-)

Goed voor u.

bembem 16 augustus 2018 20:19

en nijdig dat ze zijn... yep, ik steek boven jullie uit hoor ;-)

bembem 16 augustus 2018 20:20

mais bon die voorouders waren dan ook niet "puur" vlaams vermits er joden & francofonen tussenzaten hehe ;-)

Libro 16 augustus 2018 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780820)
dus ja ken uw plaats, 100 jaar geleden hadden jullie voor mij moeten werken, iets wat jullie de dag van vandaag nog steeds 'moeten' doen hehehehehe ;-)

Hey Mambo.

bembem 16 augustus 2018 20:20

haha

Eduard Khil 16 augustus 2018 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780832)
mais bon die voorouders waren dan ook niet "puur" vlaams vermits er joden & francofonen tussenzaten hehe ;-)

uw voorouders waren spleetogen uit verwegistan. Uw familie daar heeft u gedumpt. En zelfs uw adoptiefamilie heeft u nu gedumpt.

Uw "voorouders" (sic) waar je hier mee zit te stoeffen zullen nogal fier zijn op hun "kleindochter" (sic) die helemaal niéts bereikt heeft in haar leven en helemaal niéts doet en ook niéts heeft :lol:

Hoe ist met de collectieve schuldbemiddeling? :lol:

En nog in contact gekomen met het gerecht? Of ben je het stelen afgeleerd :lol:

bembem 16 augustus 2018 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8780833)
Hey Mambo.

nee mambo staat hoger dan mij vermits hij van een jonkheer afstamt, iets waar ik geen probleem mee heb, ben niet afgunstig itt de vlaamse knechtjes & boerkes ;-)

bembem 16 augustus 2018 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8780836)
uw voorouders waren spleetogen uit verwegistan. Uw familie daar heeft u gedumpt. En zelfs uw adoptiefamilie heeft u nu gedumpt.

Uw "voorouders" (sic) waar je hier mee zit te stoeffen zullen nogal fier zijn op hun "kleindochter" (sic) die helemaal niéts bereikt heeft in haar leven en helemaal niéts doet en ook niéts heeft :lol:

Hoe ist met de collectieve schuldbemiddeling? :lol:

En nog in contact gekomen met het gerecht? Of ben je het stelen afgeleerd :lol:

niemand heeft mij gedumpt en ik stam af van japanners, & met m'n portemonnee gaat het sinds ik uit schuldbemiddeling ben good, very good zelfs, nee ik heb echt niet te klagen ;-)

Eduard Khil 16 augustus 2018 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780838)
niemand heeft mij gedumpt en ik stam af van japanners, & met m'n portemonnee gaat het sinds ik uit schuldbemiddeling ben good, very good zelfs, nee ik heb echt niet te klagen ;-)

tuurlijk hebben ze je gedumpt. Anders zou je hier niet in ons land zijn.

En als het zo goed gaat, waarom zit je dan constant te klagen :lol:

bembem 16 augustus 2018 20:29

waar klaag ik? just face it: je bent afgunstig omdat een aangespoelde boven de modale vlamingskes uitsteekt, hehehehehe ;-)

Eduard Khil 16 augustus 2018 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780845)
waar klaag ik? just face it: je bent afgunstig omdat een aangespoelde boven de modale vlamingskes uitsteekt, hehehehehe ;-)

boven de modale vlaming uitsteekt? Tijd om uw kruipkot wat te verluchten want de dampen van uw kaarskes beginnen rare dingen te veroorzaken :rofl:

kojak 16 augustus 2018 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780830)
en nijdig dat ze zijn... yep, ik steek boven jullie uit hoor ;-)

Zie maar dat je niet van uwe stoel tuimelt. :lol:

bembem 16 augustus 2018 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8780848)
boven de modale vlaming uitsteekt? Tijd om uw kruipkot wat te verluchten want de dampen van uw kaarskes beginnen rare dingen te veroorzaken :rofl:

ja 'modale vlaming', je neemt er duidelijk aanstoot aan, terwijl het gewoon de realiteit is aka vlaamse history, ik verzin niks hoor, de tijden v daens waren nu eenmaal verschrikkelijk voor het gepeupel (waar mijn voorouders dus geen deel v uitmaakten), haha de waarheid kwetst zo te zien ;-)

maddox 16 augustus 2018 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780818)

Bemmeke haar voorouders zijn niet gekend, wegens naar eigen zeggen Koreanen die haar zagen als een niet gebruikt condoom.

Eduard Khil 16 augustus 2018 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8780858)
Bemmeke haar voorouders zijn niet gekend, wegens naar eigen zeggen Koreanen die haar zagen als een niet gebruikt condoom.

yep. Ze is gedumpt. Door haar ouders daar, en hier moeten ze ook niet van haar weten. Anders zat ze niet in een kruipkot.

:lol:

total failure :rofl:

bembem 16 augustus 2018 20:40

mijn biologische ouders hadden mss idd beter abortus gepleegd, want pesterijen v afgunstige vlamingskes moeten ondergaan is ook niet het v het...... en dan zijn ze verwonderd dat ik iets tegen vlaamse boeren heb :roll::roll:

Libro 16 augustus 2018 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8780837)
nee mambo staat hoger dan mij vermits hij van een jonkheer afstamt, iets waar ik geen probleem mee heb, ben niet afgunstig itt de vlaamse knechtjes & boerkes ;-)

Ik begroette jou als Mambo (klein steekje onder water :oops:).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be