![]() |
ex ISIS slaaf ontmoet haar verkrachter in Duitsland
https://www.rt.com/news/436093-yazid...-isis-refugee/
Een Yazidi meisje die in 2014 werd ontvoerd en verkocht als sexslaaf door ISIS ontmoet in Duitsland de ISIS bewaker die haar kocht voor $100. Ze melde het aan de Duitse autoriteiten maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat hij geregistreerd was als politiek vluchteling. Ze is nu opnieuw gevlucht naar Koerdistan in Irak omdat het daar veiliger is. WTF 8O |
Citaat:
Twijfelachtig, mocht het waar zijn wat het meisje komt te vertellen. :| |
Citaat:
Als een vluchteling maakt het niet uit, misdaden in het buitenland tellen dan niet, ze kunnen enkel het vluchtelingen statuut weigeren als ze het vroeg genoeg ontdekken. |
Citaat:
Ernstig nu: ik heb de link niet geopend, want het komt me waar eigenaardig over. Waarom zouden ze de man niet minstens kunnen verhoren edm. Bewijzen, ja, dat lijkt moeilijker. Het zou maar al te gemakkelijk zijn dat elk van die meisjes zomaar iemand kan laten veroordelen omdat zij hem aanwijst. |
Omgekeerde wereld dit.
|
Als het waar is: ronduit schandalig en wraakroepend. Dit zou op zijn minst tot op het bot onderzocht moeten worden.
|
Citaat:
Dit is het probleemwaar de geheime diensten al jaren voor waarschuwen, men heeft onvoldoende mogelijkheden om mensen uit die gebieden deftig te kunnen screnen. Zelfs de bekende ISIS-leden kunnen gewoon door de mazen van het net wandelen, laat staan zij waarvan men niets weet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wellicht zijn ze in de ogen van Allah ook nog gewoon gehuwd.
kan iemand de arme man melden dat hij een persoon ten laste kan aangeven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
of een ervaringsdeskundige ...
Daria Safai of Ayaan Hirsi Ali ? maar geen regeringsdeelname zonder doortastend programma op dat gebied, dat is ook een voorwaarde uiteraard, anders krijg je weer een "Theo-hou-mij-tegen-of-ik-doe-echt-iets!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet oppassen voor meisjes. Heeft jouw moeder je dat niet geleerd? |
Citaat:
|
Citaat:
2) Ik heb al lang geleden - door eigen ervaring - geleerd dat ik véél meer dien op te passen voor mannen dan voor vrouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be