Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   ex ISIS slaaf ontmoet haar verkrachter in Duitsland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244735)

Hoofdstraat 16 augustus 2018 20:58

ex ISIS slaaf ontmoet haar verkrachter in Duitsland

https://www.rt.com/news/436093-yazid...-isis-refugee/

Een Yazidi meisje die in 2014 werd ontvoerd en verkocht als sexslaaf door ISIS ontmoet in Duitsland de ISIS bewaker die haar kocht voor $100.

Ze melde het aan de Duitse autoriteiten maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat hij geregistreerd was als politiek vluchteling.

Ze is nu opnieuw gevlucht naar Koerdistan in Irak omdat het daar veiliger is.

WTF 8O

Universalia 17 augustus 2018 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8780879)

Een Yazidi meisje die in 2014 werd ontvoerd en verkocht als sexslaaf door ISIS ontmoet in Duitsland de ISIS bewaker die haar kocht voor $100.

Ze melde het aan de Duitse autoriteiten maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat hij geregistreerd was als politiek vluchteling.

WTF 8O

Dan zou je u de vraag kunnen stellen, mocht het waar zijn, of die screenings voor men iemand het politiek vluchteling statuut geeft wel op een goede manier behandelt. I doubt it.

Twijfelachtig, mocht het waar zijn wat het meisje komt te vertellen. :|

Hoofdstraat 17 augustus 2018 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8781237)
Dan zou je u de vraag kunnen stellen, mocht het waar zijn, of die screenings voor men iemand het politiek vluchteling statuut geeft wel op een goede manier behandelt. I doubt it.

Screening is 1 ding, ik zou al blij zijn dat ze dezelfde straffen zouden krijgen als een Europeaan die dezelfde misdaden zou begaan. Als een Belg naar het buitenland gaat om kinderen te verkrachten dan kan die hier worden berecht daarvoor, omdat het in het buitenland gebeurd is geeft hem geen vrijgeleide.

Als een vluchteling maakt het niet uit, misdaden in het buitenland tellen dan niet, ze kunnen enkel het vluchtelingen statuut weigeren als ze het vroeg genoeg ontdekken.

De schoofzak 17 augustus 2018 09:50

Citaat:

WTF 8O

Ze hebben daar geen Theo.

Ernstig nu: ik heb de link niet geopend, want het komt me waar eigenaardig over. Waarom zouden ze de man niet minstens kunnen verhoren edm.
Bewijzen, ja, dat lijkt moeilijker.
Het zou maar al te gemakkelijk zijn dat elk van die meisjes zomaar iemand kan laten veroordelen omdat zij hem aanwijst.

Bach 17 augustus 2018 10:00

Omgekeerde wereld dit.

Hypochonder 17 augustus 2018 10:12

Als het waar is: ronduit schandalig en wraakroepend. Dit zou op zijn minst tot op het bot onderzocht moeten worden.

Jantje 17 augustus 2018 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8781237)

Hoe moet men die screnen, even aan ISIS vragen of die daar actief is geweest en slavinnen heeft gekocht?

Dit is het probleemwaar de geheime diensten al jaren voor waarschuwen, men heeft onvoldoende mogelijkheden om mensen uit die gebieden deftig te kunnen screnen.
Zelfs de bekende ISIS-leden kunnen gewoon door de mazen van het net wandelen, laat staan zij waarvan men niets weet.

Skobelev 17 augustus 2018 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8781252)

Ernstig nu: ik heb de link niet geopend, want het komt me waar eigenaardig over. Waarom zouden ze de man niet minstens kunnen verhoren edm.
Het zou maar al te gemakkelijk zijn dat elk van die meisjes zomaar iemand kan laten veroordelen omdat zij hem aanwijst.

Ze mogen die van ons gerust hebben. Dan kan er bij ons eens eentje op die dienst met écht ballen aan zijn of haar lijf.

daiwa 17 augustus 2018 12:19

Citaat:

Merkel vindt migratie toch ook positief.

Citaat:

Theo Francken: 'Migratie is iets positiefs, een aanwinst voor het land' .
http://www.knack.be/nieuws/belgie/th...al-593463.html

Anna List 17 augustus 2018 12:23

wellicht zijn ze in de ogen van Allah ook nog gewoon gehuwd.

kan iemand de arme man melden dat hij een persoon ten laste kan aangeven?

Bobke 17 augustus 2018 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8781346)
Ze mogen die van ons gerust hebben. Dan kan er bij ons eens eentje op die dienst met écht ballen aan zijn of haar lijf.

Wie stelt ge voor ?

Skobelev 17 augustus 2018 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8781396)
Wie stelt ge voor ?

Er zijn er voldoende. Omdat het niet altijd een vent (zie gecastreerde ezel) moet zijn, Barbara Pas?

Anna List 17 augustus 2018 13:06

of een ervaringsdeskundige ...

Daria Safai of Ayaan Hirsi Ali ?

maar geen regeringsdeelname zonder doortastend programma op dat gebied, dat is ook een voorwaarde uiteraard, anders krijg je weer een "Theo-hou-mij-tegen-of-ik-doe-echt-iets!"

Bobke 17 augustus 2018 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8781420)
Er zijn er voldoende. Omdat het niet altijd een vent (zie gecastreerde ezel) moet zijn, Barbara Pas?

Tot ze aan het laatje zit.

Skobelev 17 augustus 2018 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8781443)
Tot ze aan het laatje zit.

Dat is mogelijk, maar aangezien ze nog nooit de kans hebben gekregen zich ten goede te profileren en bewijzen kan je uw stelling enkel in een troebele glazen bol vinden.

djimi 17 augustus 2018 16:11

Citaat:

Ja, zo zitten die meisjes nu eenmaal in elkaar :roll:

Bobke 17 augustus 2018 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8781507)
Dat is mogelijk, maar aangezien ze nog nooit de kans hebben gekregen zich ten goede te profileren en bewijzen kan je uw stelling enkel in een troebele glazen bol vinden.

Precies, en aangezien ze geen meerderheid vinden zal dat wel zo blijven.

De schoofzak 17 augustus 2018 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 8781528)
Ja, zo zitten die meisjes nu eenmaal in elkaar :roll:

In theorie is het zelfs mogelijk dat een nog steeds overtuigde is-aanhangster een in haar ogen te gematigde moslim, of wie weet een homo-landgenoot wil naaien.
Ge moet oppassen voor meisjes. Heeft jouw moeder je dat niet geleerd?

Elio di Supo 17 augustus 2018 16:50

Citaat:

WTF 8O

Niet eens de moeite willen nemen om op zijn minst dit dossier te herbekijken? Ik vraag me ten andere af op welke gronden hij politiek asiel kreeg. Hopelijk niet op basis van zijn ISIS-verleden.

djimi 17 augustus 2018 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8781548)
1) In theorie is het zelfs mogelijk dat een nog steeds overtuigde is-aanhangster een in haar ogen te gematigde moslim, of wie weet een homo-landgenoot wil naaien.

2) Ge moet oppassen voor meisjes. Heeft jouw moeder je dat niet geleerd?

1) In theorie wel, ja. Hoe vaak gebeurt zoiets in de praktijk?

2) Ik heb al lang geleden - door eigen ervaring - geleerd dat ik véél meer dien op te passen voor mannen dan voor vrouwen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be