![]() |
Steeds meer katholieken voor Salvini en tegen paus Franciscus
Vluchtelingenpolitiek – steeds meer katholieken voor Salvini en tegen paus Franciscus.
Salvini/Fransiscus filmpjeuhhh!! Lijkt mij vrij logisch dat mensen voor Salvini kiezen nu. Toon Hermans zaliger wist het nog zo mooi te vertellen dat de pap(a) op was en de gouden lepels allemaal gestolen waren. :-D |
De mensen zijn zondaars.
Meen ik toch, dat de regel is van de kalotenkerk. |
Opgepast met de verheerlijking van dit soort figuren.
|
Professor Baldwin Van Gorp: "Hitler was ook gewoon verkozen" "Ik heb net het eerste deel van de biografie van Hitler door de Britse historicus Ian Kershaw gelezen”, zegt Baldwin Van Gorp. “En ik zie parallellen met vandaag. Er bestond ook toen een onderlaag van onvrede. Daarop begon Hitler in te spelen. En zo zagen veel Duitsers hun gevoelens bevestigd. Het geweld tegen Joden begon al nog voor Hitler daartoe aanzette. Maar uiteraard liet hij betijen. Zo ontstond langzaam maar zeker het gevoel dat de Joden toch alleen maar hun verdiende loon kregen.” |
Citaat:
Het geweld tegen de Israelieten dateert van een tijdspanne VOOR de Eyptische beschaving hen als slaven bezat! Dus eeuwen VOOR ze de regio ten noorden van Egypte gingen bezetten en de originele bewoners eruit schopten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be