![]() |
Iconische pop/rock muzikanten (Madonna?).
Er is nogal wat controverse over Madonna.
Daarom: is zij 'iconisch' en wie zijn wel iconische (solo-)muzikanten (geen groepen)? Volgens mij oa. - Madonna - Elvis - Den Bruce - Prince - Michael Jackson - David Bowie Mijn twijfel over: - Taylor Swift - Beyonce .... |
Een lijstje niet alleen pop/rock maar toch ... (velen reeds overleden)
Elvis Jonny Cash Lou Reed Joe Cocker Jimi Hendrix Prince Michael Jackson David 'Major Tom' Bowie Albert Collins Richard Wright & Syd Barret (Pink Floyd) Amy WineHouse (eerst hoorde ik haar ze niet graag, na even verder luisteren wel maar toch spijtig dat ze op die manier het leven heeft moeten laten) Aretha Franklin Barry White Ray Charles Louis Armstrong :-D Ella Fitzgerald Nat King Cole John Lennon Toots Thielemans Er passen er nog wel een hoopje in het lijstje. p.s. Beyonce ten tijde van Destiny's Child ok ![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
ach, ook iconisch is vergankelijk. Toen ik geboren werd waren waarschijnlijk Frank Sinatra, Louis Armstrong of Sammy Davis Jr. en dergelijke de iconische zangers/muzikanten. Elvis was nog een controversiële rebel. Nu zijn die oude sterren helemaal vergeten, en zo zal het de huidige ook wel vergaan.
|
Citaat:
En van die drie zou ik Frank Sinatra zeker bij de iconische noemen, Sammy Davis zeker niet en Louis Armstrong is een twijfelgeval. |
![]() deze meneer natuurlijk |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
![]() Meest ondergewaardeerde gitarist aller tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden misschien wel een band mee om live te spelen, maar zij waren de naam op de hoes, om het simpel te stellen. Motorhead is geen persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de hoop dat iconische jazz-ariesten ook aanvaard worden :
Miles Davis John Coltrane Sonny Rollins Toots Diana Krall Stan Getz |
Citaat:
Het is weer "allemaal tegen Xenophon-dag". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be