Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   De 175 jaar ellende actie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24476)

Truder 17 november 2004 21:46

De 175 jaar ellende actie.

Naar aanleiding van deze topic. En een poging om het van de grond te krijgen met de hulp van de moderators, begin ik er hier maar aan.
Laat jullie creativiteit volledig los en bedenk of ontwerp een prachtige banner poster of tekst ivm 175 jaar Belziek.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door llore
Volgend jaar krijgen we weer heel die kloterij over ons hoofd. De Koningsbezoeken, de vlaggen, de militaire parades, kiezen we op TV de "Belg van de eeuw" en dan de politieke recuperatie van dit alles.

als ik de reacties lees van de flaminganten hier zie ik moedeloosheid en een houding van "ach, wat kunnen we doen".

Zulke reacties getuigen van een gebrek aan moed en creativiteit. We kunnen ongelofelijk veel doen! en we hebben nog ruim een half jaar om het voor te bereiden. Als de Vlaamse beweging zich moet manifesteren, dan is het nu wel. Los van politieke tegenstellingen. Zij aan zij. We hebben de mobilisatiekracht, het enthousiasme, enz....

Laat ons er iets van maken. Wie heeft ideeën????

Ik lanceer alvast een idee voor een massale affichecampagne;

[font=Impact][size=6]175 jaar België?[/size][/font]

[font=Impact][size=6]T'is wel geweest![/size][/font]

Truder 17 november 2004 21:48

Dit waren de eerste:

Truder 17 november 2004 21:50

De volgende

Truder 17 november 2004 21:57

Piet Hein 17 november 2004 22:20

aan alle vlaming innige deelneming

jOOSt 18 november 2004 11:01

[font=Tahoma][size=7]Bullgium Belshit!![/size][/font]

jOOSt 18 november 2004 11:23

In het engels, zo begrijpt iedereen het!

Truder 18 november 2004 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
[font=Tahoma][size=7]Bullgium Belshit!![/size][/font]

Hehehe een goei.:-D

jOOSt 18 november 2004 12:27

Ik heb hier zelfs al een fotootje voor de affiche (eentje dat het Skilleffect hier gepost heeft verleden week).

jOOSt 18 november 2004 12:30

Mijne photoshop werkt niet, maar het idee is, als er iemand het wil uitwerken, het volgende: de slogan, Bullgium Belshit! in het midden van de foto en dan de driekleurvod mooi op de drol.

Distel 18 november 2004 12:55

Ja, want als er iets is waarmee je de doorsnee burger overtuigt, dan is het met banners waarop opgehangen en uitgemergelde personen staan (overdreven), of waar een drol op staat (smakeloos).

jOOSt 18 november 2004 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ja, want als er iets is waarmee je de doorsnee burger overtuigt, dan is het met banners waarop opgehangen en uitgemergelde personen staan (overdreven), of waar een drol op staat (smakeloos).

Ik vind vooral de koe op de foto smakeloos, maar die kan weggewerkt worden. Meeeuuuuuu!!! 8)

Pelgrim 18 november 2004 14:23

Ik heb altijd al een grotehekel gehad aan koebeesten sinds ik als klein manneke een keer per ongeluk tussen zo tien exemplaren op een wei ben beland. Ik begin nu pas van dat trauma af te raken.

PAJOT 18 november 2004 14:23

Ik had ook wel iets in gedachten naar aanleiding van het 175-jarig bestaan van de Belgische onstaat. Een soort "strip-album' over de geschiedenis van Vlaanderen onder de belze bezetter. Men neemt een historische gebeurtenis en maakt er een prentje van. Het is niet moeilijk om die prentjes nadien te bundelen, hoewel men ze natuurlijk ook op zichzelf kan gebruiken.

Hieronder een voorbeeld (naar het onderschrift van Alvader) :

Veel mogelijkheden, bv. de dynamitering van de IJzertoren, de repressies door het Belgische regime, Coucke en Goethals.

Truder 19 november 2004 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Mijne photoshop werkt niet, maar het idee is, als er iemand het wil uitwerken, het volgende: de slogan, Bullgium Belshit! in het midden van de foto en dan de driekleurvod mooi op de drol.

Ik zal dat morgen even doen, nu het is te laat daarvoor. ;)

Piet Hein 19 november 2004 00:27

Bevrijdt Vlaanderen uit nazi-België

Tantist 19 november 2004 13:12

Kom zeg, België is geen nazistaat, een eerlijk discours komt onze zaak ten goede he.

jOOSt 19 november 2004 13:38

Ik heb nog een ideetje: DOODT DE BELGIER!
De affiche: een belgische gier die op een Vlaamse landkaart zit te aarzen. De kop van de gier zit in het vizier.

jOOSt 19 november 2004 13:39

Misschien best een tekening gebruiken voor de gier, kwestie van geen problemen te hebben met de dierenbescherming...;-)

C uit W 19 november 2004 18:46

Iets met een geketende leeuw?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be