![]() |
De 175 jaar ellende actie.
Naar aanleiding van deze topic. En een poging om het van de grond te krijgen met de hulp van de moderators, begin ik er hier maar aan.
Laat jullie creativiteit volledig los en bedenk of ontwerp een prachtige banner poster of tekst ivm 175 jaar Belziek. Citaat:
|
Dit waren de eerste:
![]() ![]() |
De volgende
![]() |
![]() |
aan alle vlaming innige deelneming
|
[font=Tahoma][size=7]Bullgium Belshit!![/size][/font]
|
In het engels, zo begrijpt iedereen het!
|
Citaat:
|
Ik heb hier zelfs al een fotootje voor de affiche (eentje dat het Skilleffect hier gepost heeft verleden week).
![]() |
Mijne photoshop werkt niet, maar het idee is, als er iemand het wil uitwerken, het volgende: de slogan, Bullgium Belshit! in het midden van de foto en dan de driekleurvod mooi op de drol.
|
Ja, want als er iets is waarmee je de doorsnee burger overtuigt, dan is het met banners waarop opgehangen en uitgemergelde personen staan (overdreven), of waar een drol op staat (smakeloos).
|
Citaat:
|
Ik heb altijd al een grotehekel gehad aan koebeesten sinds ik als klein manneke een keer per ongeluk tussen zo tien exemplaren op een wei ben beland. Ik begin nu pas van dat trauma af te raken.
|
Citaat:
|
Bevrijdt Vlaanderen uit nazi-België
|
Kom zeg, België is geen nazistaat, een eerlijk discours komt onze zaak ten goede he.
|
Ik heb nog een ideetje: DOODT DE BELGIER!
De affiche: een belgische gier die op een Vlaamse landkaart zit te aarzen. De kop van de gier zit in het vizier. ![]() |
Misschien best een tekening gebruiken voor de gier, kwestie van geen problemen te hebben met de dierenbescherming...;-)
|
Iets met een geketende leeuw?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be