![]() |
Poetin vraagt Europese hulp bij heropbouw Syrië
Poetin vraagt Europese hulp bij heropbouw Syrië
Citaat:
Goed plan of gaan er stokken tussen de wielen gestoken worden? :| |
Als Syrië heropgebouwd wordt willen echte vluchtelingen terug naar huis. Wil Europa dat wel is de vraag, want vanaf het begin probeerde Europa vluchtelingen als migranten te behandelen. Die zijn hier om te blijven vond men.
|
Citaat:
Zoals ik al eerder wist te schrijven 'with a little help from some friends' mee aan de wederopbouw beginnen en dan kunnen die mensen terug huiswaarts keren. |
We kunnen ze veroordeelde Syriëgangers sturen om te werk te stellen? Paar jaartjes scholen bouwen en kanalen graven om de opgeblazen steden en vermoordde kindertjes wat te verzachten?
|
Citaat:
|
Alle Syriërs kunnen terugkeren en hun land weer gaan opbouwen. Of moeten wij er drie keer voor opdraaien?
|
Citaat:
|
We kunnen er de laatste tijden toch niet meer naast kijken dat er meer en meer stemmen opgaan in de zin van zoals ik, tot vervelens toe al schreef, blijf in uw eigen land maar we willen u wel helpen. (with a little help from some friends)
Poetin ging die richting al uit en vrij recent ook Tsjechische premier die een oproept lanceerde naar de EU toe om grenzen voor migranten te sluiten. Citaat:
Het sluiten van de grenzen lijkt mij op huidig ogenblik echt géén overdreven optie te zijn. p.s. Ik hou natuurlijk even géén rekening met diegenen die daar met verdienen aan die open grenzen. :roll: |
Europa gaat niet mogen meedoen aan de heropbouw. De regime changers hebben nog te veel macht over het continent.
|
Citaat:
direct tekenen!!! t is eens wat anders dan 'trans'migranten los te laten lopen en binnen een paar jaar een regularisatieronde houden. transBelgen gaan dat worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben toch een gemeenschappelijk doel en dat is het opheffen van de EU. Europa zal op de eerste plaats aan zichzelf moeten denken. Laten die dictators maar hun eigen puinhopen opruimen. |
Citaat:
In feite is heel die sanctie economie een zwaktebod van de VS. Ze kunnen het via normale concurrentie niet meer halen betekent dat. Het opheffen van de EU dat is niet aan de orde. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je de tegenstand in de VS gemerkt zodat beide leiders elkaar niet zouden ontmoeten. Trump moest zelfs zijn uitnodiging inslikken aan Putin om nog eens te babbelen. Hij mag niet spreken. Hij wordt verondersteld Rusland als een vijand te behandelen. En van Europa verwacht 'men' hetzelfde. Ik hoop dat die oorlogszoekers geïdentificeerd en onschadelijk gemaakt kunnen worden. Hun invloed op politiek en pers is enorm maar ik kan me niet voorstellen dat ze met veel zijn. |
Citaat:
Dat is namelijk wel de gewoonte voor een POTUS die in zijn functie een gesprek heeft : dat het besprokene ook bekend wordt gemaakt. Of is communicatie dan toch niet zo belangrijk? En hoe verklaar je dat bepaalde Russen al op 24 Juli (8 dagen na de meeting Trump - Putin in Helsinki) wisten wiens Security clearance Trump ging afnemen, 2 dagen voor Trump de memo schreef? Heeft bvb. Artem Klyushin, een oligarch en vriend van Putin, effectief een werkende glazen bol of een tijdmachine? Moet wel blijkbaar. Op 24 juli twitterde hij : https://twitter.com/ARTEM_KLYUSHIN/s...14949473808387 Het hele verhaal : https://hillreporter.com/putin-ally-...-about-it-5882 Citaat:
|
Waar is het transcript van de meeting tussen Merkel en Putin?
De tweet waarna u verwijst vertaald met Google: Voormalig CIA-directeur John Brennan en Michael Hayden, voormalig FBI-directeur James Coney en zijn plaatsvervanger Andrew McCabe, voormalig directeur van de National Intelligence James Clapper, voormalig National Security Advisor, Susan Rice afscheid met toegang tot geheime materiaal. Welkom in de echte wereld! Moet ik me nu afvragen of Donald en Angela Russische agenten zijn of zo? Erg speculatief en met hoog propagandagehalte als je het mij vraagt. Je kan even goed beginnen twijfelen aan pak de objectiviteit van Twitter dan aan Trump. Het is duidelijk na de recente Censuurgolf dat die organisatie ook een politieke agenda heeft. Alles bijeen vrij oninteressant verhaal, borderline conspiracy theory. |
Citaat:
Het punt dat je ontwijkt is dat NIEMAND behalve Putin-Trump en hun vertalers weten wat er besproken werd in Helsinki. Dat is ongezien, als communicatie toch zo belangrijk is, waarom wordt daarover dan niet gecommuniceerd? Snap je? Citaat:
Hoe verklaar je dat? 1. Glazen bol? 2. Tijdmachine? Of 3. Donald die werkt als Puppet van Putin? Welke andere mogelijkheden zie je? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be