![]() |
Wat zijn je hobby's?
Misschien kunnen we elkaar inspireren.
Zelfs op mijn sollicitatie vroeg men mij ernaar... dat was even panikeren, zeg. Koken (maar dan alleen wat ik graag heb) Shoppen (ook de boodschappen doen vind ik dus leuk) Met baby bezig zijn Of zou ik een nog echtere hobby moeten hebben? |
Citaat:
|
Alles wat los of vast zit vast of los zetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hele dag op politics.be rondhangen, telt dat ook?
|
mijn werk....:oops:
|
koken, mijn stamboom uitzoeken, fotografie
|
-Mijn werk
- Lezen - Legpuzzels maken van minstens 1500 stukjes - Mijn kleinkinderen verwennen; naar't park gaan met hen of naar het speelpleintje dat aan mijn tuin grenst - Kruiswoordraadsels oplossen, alsook Zweedse puzzels. Sudoku en Japanse beeldraadsels....I like it! - Af en toe nog eens een les Jiu-Jitsu terwijl ik vroeger jarenlang 2-3 keer per week op de Tatami (de mat) stond - NU, tijdens mijn vakantie 's avonds met Albeir een terrasje meepikken (bij mijn schoonbroer die een café uitbaat). |
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...iets~af6f2f46/ |
Citaat:
Alles, of toch bijna alles, wat met techniek te maken heeft. Vooral elektronica, en dan nog liefst deze uit de jaren 70...90. Verder, alles wat ik niet weet opzoeken. Bijna een manie. |
Citaat:
|
Citaat:
En als dat niet pakt. Het tegenovergestelde. Dat je geen tijd hebt om te werken door je hobby's. En als dat ook niet pakt is het omdat ze je niet willen. |
Hobby's even denken ...
Misschien het neuspeuteren tijdens het lezen van forum Politics? |
Facebook moet toch een hobby zijn?
Ze zitten er gans de dag op. |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben mss wat gek, maar zo gek ben ik nu ook weer niet zenne. Maw, moet gene schrik hebben. |
Citaat:
Voel je jezelf echt een vrouw door de slaaf te zijn thuis? Jij werkt, jouw man werkt, jij doet huishouden, jouw man ook??? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be