![]() |
VB of N-VA
Vlaams Belang is over de N-VA gewipt als grootste partij van Vlaanderen - op Facebook toch. Vlaams-Belang heeft meer dan 143.000 likes, dat zijn er 6.000 méér dan de N-VA. Alle andere Vlaamse partijen volgen op grote afstand. Dat is geen toeval: Vlaams Belang en de N-VA posten véél meer op sociale media, en als je meer post, krijg je meer likes.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...book~abf60006/ |
Likes kan je kopen in Indië. Laat ons hopen dat het Vlaams Belang geen CD&V social media kemeltje doet.
|
Facebook als referentie nemen.... waar gaan we naartoe....
Slimme mensen, die zitten niet op Facebook. ![]() |
Citaat:
|
Er zullen er zich zeker wel wat bedrogen voelen, in de zak gezet, door vorige keer op NVA te stemmen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kleine kleine kleine minderheid denk daar wel zo over net zoals hun stakende minderheid collega's bij de spoorwegen. Maar net zoals het vlaggen zwaaien bij de IJzerbedevaart , wordt betogen en staken stilaan ouderwets hmmmmmmmmm, veel likes krijgen op FC book is dan zo slecht niet voor de toekomst |
Citaat:
|
Citaat:
10.000 Facebook likes kopen voor €300? Ik prijs mij gelukkig al die rommel niet te gebruiken, niet FB, niet Twitter, niet Instagram, niet LinkedIn. Ben ik nu een gelukkig mens? ;-) |
Tsja, goed gedaan he van het VB. Blijkbaar posten zij veel filmpjes en bewerkte foto's wat veel meer clicks en likes met zich meebrengt.
Aan de andere kant van het succes op social media zit blijkbaar CD&V, iets wat niet hoeft te verbazen want de doorwinterde CD&V-stemmer zijn stokoude mensen waarvan hun hersenen zijn gestopt met werken in 1903. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boeken toe voor de BVBA Hendrikus. |
De Franstaligen zullen nogal in hun handen wrijven!
VB, Een partij die rugby wil spelen in de voetbal competitie van het Belgische politiek gebeuren. Dus massa aan totaal verloren stemmen voor Vlaanderen. De Franstalige gaan dan en gat in de lucht springen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be