![]() |
Verzadigde vetzuren
Ik liep net nog in Deiremonne op een food avondmarkt, en wat in mij opkwam toen ik al dat volk zag waren de worden verzadigde vetzuren.
De mensen en het eten. Geen wonder dat NVA zoveel stemmen haalt |
En tattoos...
De horror |
Dendermonde beschikt over 10 begraafplaatsen:
Appels: Vrijstraat, rond de kerk Baasrode: Baasrodestraat Baasrode Briel: Oeverstraat Baasrode Vlassenbroek: rond de kerk Dendermonde: Kerkhofweg Grembergen: Rootjensweg Mespelare: Mespelarestraat Oudegem: Hunnenbergstraat Schoonaarde: Schoonaardebaan, rond de kerk Sint-Gillis: Acacialaan |
Citaat:
|
Ik heb er noch gegeten noch gedronken.
|
Citaat:
|
Mij bekroop dat gevoel onlangs in Wijnegem shopping center, en dan nog in de h&m begot.
Wat voor pretentieuze maar ongemanierde Vlaamsen komen daar over de vloer, zeg. Het is maar de h&m... en dan met zo'n air en vergeten ze het principe van rij en kassa. Tot je je mond opendoet, dan bevriezen ze ter plekke :lol: Naar de h&m gaan en dan ook de kakmadam willen uithangen... WTF. Wijs jullie vrouwen terecht of geef ze meer geld aub. |
Oh ja, ik mocht op de oude vest getuige zijn dat een vrouw een parkeerplaats wou inrijden links, en volgens de regels haar richtingaanwijzer aanzet had om haar intenties kenbaar te maken.
Een of ander boer met een grote Mercedes strak haar voor een zette zich op die plek. De vrouw raakte gefrustreerd maar die vetzuur kwab, dat was die wel écht, lachte haar gewoon uit. Geblondeerd wijf erbij en alles, het plaatje omhooggevallen boeren was compleet. |
Citaat:
|
Tja...in Deiremonne....wat wil je.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: Van wie is da peird nu weer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be