Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bijzitter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244892)

From_Vlaanderen 27 augustus 2018 18:42

Bijzitter

Ik heb sterke vermoedens dat het aangetekend schrijven dat ik nog moet gaan afhalen een oproep is om bijzitter te gaan spelen.

Ik heb echter weinig zin om mee te draaien in dit spelletje van onze schijndemocratie. Ze moeten hier maar werklozen voor aanstellen.

Nu heb ik al begrepen dat het niet zo simpel is om eronder uit te komen, zelfs een briefje van de werkgever zou niet voldoende zijn, klopt dit of is dit wel voldoende?

Mocht ik deze aangetekende zending maandag 15 oktober gaan afhalen, als ze er dan nog ligt dat kan ik hier toch nog op reageren dat ik niet niet in het land was om deze af te halen dan zal dit wel goed zijn zekers? Ik was al niet van plan om te gaan stemmen.

The Paulus Experience 27 augustus 2018 18:45

Ook al haal je die zending niet af, juridisch gezien heb je het ontvangen en heb je geen excuus

Eduard Khil 27 augustus 2018 18:55

vroeger kon je nog weigeren omwille van BHV die niet gesplitst was. Dat heb ik dan ook ooit eens gedaan, ze hadden mij opgeroepen als voorzitter :lol:

Daarna heeft de staat mij voor het gerecht gedaagd, maar ik ben vrijgesproken :lol:

From_Vlaanderen 27 augustus 2018 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8789294)
Ook al haal je die zending niet af, juridisch gezien heb je het ontvangen en heb je geen excuus

ook als ik in het buiteland vertoef?

Eduard Khil 27 augustus 2018 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 8789292)
Ik heb sterke vermoedens dat het aangetekend schrijven dat ik nog moet gaan afhalen een oproep is om bijzitter te gaan spelen.

Ik heb echter weinig zin om mee te draaien in dit spelletje van onze schijndemocratie. Ze moeten hier maar werklozen voor aanstellen.

Nu heb ik al begrepen dat het niet zo simpel is om eronder uit te komen, zelfs een briefje van de werkgever zou niet voldoende zijn, klopt dit of is dit wel voldoende?

Mocht ik deze aangetekende zending maandag 15 oktober gaan afhalen, als ze er dan nog ligt dat kan ik hier toch nog op reageren dat ik niet niet in het land was om deze af te halen dan zal dit wel goed zijn zekers? Ik was al niet van plan om te gaan stemmen.

zeg dat je moslim bent en dat je dat niet mag van uw geloof. Die gasten geraken toch met alles weg :lol:

The Paulus Experience 27 augustus 2018 18:57

Zet u op een lijst, dan ben je er vanaf

Eduard Khil 27 augustus 2018 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 8789304)
ook als ik in het buiteland vertoef?

ja

Eduard Khil 27 augustus 2018 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8789307)
Zet u op een lijst, dan ben je er vanaf

correct! Of snel verhuizen of zo :lol:

Dadeemelee 27 augustus 2018 19:02

Je kan ook op facebook onder je eigen naam wat tramelant maken. Homo’s beledigen of zo :-P

Universalia 27 augustus 2018 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 8789292)

Een bewijs leveren van dat je in het buitenland zit, lukt dat nog, want dan ga je even 'tanken'. :|

Ik verschoot er echt van dat u dat schreef in de zin van: zijn ze daar nu al met bezig met 'bijzitters' te ronselen?

Eduard Khil 27 augustus 2018 19:17

ik zou nog liever in een stembureau gaan zitten dan gaan tellen hoor. In het stembureau zie je al de mensen uit de buurt en tegen de middag ben je er vanaf. Bij het tellen moet je nog goed opletten, want als er een dronkaard met een kater van de dag ervoor een foutje maakt in uw telbureau, mag je opnieuw beginnen met tellen :lol:

Dadeemelee 27 augustus 2018 19:21

Tiens, ik denk er nu aan. Gaan ze nog altijd met diskettes werken?

Eduard Khil 27 augustus 2018 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8789326)
Tiens, ik denk er nu aan. Gaan ze nog altijd met diskettes werken?

constant met een magneet erover passeren wanneer ze ze in de bus steken :lol:

NieuwNoors 27 augustus 2018 19:23

Ik ben ooit, heel lang geleden, opgeroepen geweest om 'bijzitter' te moeten zijn.
Ik was 8 dagen eerder bevallen van mijn jongste kind!

From_Vlaanderen 27 augustus 2018 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8789329)
Ik ben ooit, heel lang geleden, opgeroepen geweest om 'bijzitter' te moeten zijn.
Ik was 8 dagen eerder bevallen van mijn jongste kind!

Vermits ik geen kinderwens heb kan ik dit niet gebruiken als excuus.

dpg 27 augustus 2018 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8789311)
Je kan ook op facebook onder je eigen naam wat tramelant maken. Homo’s beledigen of zo :-P

Posten , bewerken en wissen tot ze hem opmerken.

From_Vlaanderen 27 augustus 2018 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8789321)
Een bewijs leveren van dat je in het buitenland zit, lukt dat nog, want dan ga je even 'tanken'. :|

Ik verschoot er echt van dat u dat schreef in de zin van: zijn ze daar nu al met bezig met 'bijzitters' te ronselen?

Ik heb een ticketje van een bar in Nederland gisteren!

From_Vlaanderen 27 augustus 2018 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8789311)

Homo's beledigen is een stap te ver, maar over die holocaust leugen staat mijn profiel wel vol. Als laatste redmiddel zal ik hier de voorzitter in 'taggen'. Ik heb ook nog wat foto's met kanonnen en een confederale vlag en mij erop staan :lol:.

Universalia 27 augustus 2018 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 8789332)
Ik heb een ticketje van een bar in Nederland gisteren!

In Zundert? :cheer:

Eduard Khil 27 augustus 2018 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8789338)
In Zundert? :cheer:

in Zoutelande :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be