![]() |
sos steelt er op los
|
Citaat:
|
Het zit in de genen bij de sossen: foefelen met het geld van anderen...
|
Crevits op weg naar een absolute meerderheid in haar gemeente.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen klacht ingediend ?
hoe hebben ze dat geregeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
das begot een dievenbende!
|
Citaat:
die maffieuze sos pikte 24.000 € uit de Chiro-kassa!!! kom binnenkort maar weer marsepein, truffels en wafeltjes verkopen mannen!!! ... we zullen het daar dan nog wel eens over hebben... over hoeveel omzet ge met die wafeltjes moet halen om 24.000€ winst binnen te halen of zo... :roll: :evil: |
Omdat hij blank is werd er geen klacht neergelegd.
|
Nu zie je hier geen linkse kwieten het afkeuren, Theo Franken plaatst iets op het internet of
er wordt iets gezegd in de TV hoogmis dat ze niet aanstaat en dan gaan de registers open, de splinter of balk in hun oog zien ze niet zitten!!! |
Wat ik me zo vooral afvraag, de werking werd niet gehinderd waardoor het onder de radar bleef.
Heeft de Chiro dan zoveel geld? Moet een vzw trouwens ook niet een vorm van boekhouding hebben en een soort jaarrekening indienen? Het kwam natuurlijk wel aan het licht, ik denk dat het niet veel anders kan. |
Citaat:
Torhout - (Werchter) waar de verenigingen de bezoekers van festivals daar op allerlei manieren afzetten verleiden om hun kassa te spijzen. |
Citaat:
Maar wellicht zijn jeugdbewegingen het minst interessant voor de controleurs om hun energie op los te laten. In een sportclub zijn er al eens geldschieters die zwart geld kwijt willen geraken, of trainers die er evenveel of meer verdienen dan een gewone job ... En als een jeugdbewering een succesvol jaarlijks dansfeest kan inrichten, dan komen de centjes wel binnen. Vaak sparen ze dan voor een eigen lokaal. Onafhankelijk van de gemeente(politiek) ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be