![]() |
Divagedrag !! De torenhoge eisen van deze sterren zijn compleet absurd
Divagedrag !! De torenhoge eisen van deze sterren zijn compleet absurd
https://www.hln.be/showbizz/celebrit...utm_source=hln Goeiemorgen , die zijn echt van lotje tureluut !! 8O Mocht u celebrity zijn , wat zou uw eisen zijn ?? :-D |
Dat nog iemand die bedragen wenst te betalen, dat is nog absurder.
Zij hebben ons nodig, niet andersom als het op geld aankomt. Geef ze gewoon een pak minder, en na een paar dagen zitten ze weer voor je deur als een schoothondje. ;) |
Wat de poll betreft.... Aan die pepersteak kon ik écht niet weerstaan. :lol: ;)
|
Citaat:
Het leert ons evenwel dat als we naar "proxybay" zoeken met duckduckgo we ons niet schuldig hoeven te voelen. Citaat:
|
Dus Stella boven Budweiser verkiezen is kapsones hebben?
|
Het moet strontvervelend zijn om steeds tss die gestoorde narcisten te vertoeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit eens gelezen dat een rockgroep een bokaal M&M’s wou waar de bruine uit verwijderd waren.
|
steak peperroomsaus, een limo en heel de avond gratis drank zijn wel het strikte minimum als jullie mij ooit eens op een forummeeting willen zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :p |
Je moet altijd één belachelijke eis stellen als artiest met een grote show. Dat zit als volgt:
Alle eisen staan samen in een groot document. Daarvan gaat veruit het grootste deel over de techniek. Een verschil in de aanwezigheid van koppelstukken voor bepaalde kabeltjes kan het verschil betekenen tussen een geweldige show en geen geluid. Het is dus belangrijk dat de lokale organisatoren van de show alle eisen lezen en uitvoeren. Als je dan als artiest in je kleedkamer komt en je ziet dat ze niet eens een schaaltje met enkel groene M&M's konden regelen dan hebben ze de rest van het document vast ook genegeerd. En dan kan je dus de beslissing nemen tussen alle hens aan dek het zelf maar regelen en de show cancelen. Want veel simpeler dan een schaaltje met enkel groene M&M's worden de technische eisen niet. |
Ik zou eisen dat het liberalisme uitgeroeid wordt, dan treed ik gratis op, mits kostenvergoeding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
afgesproken !!! oef. :-D |
Citaat:
Citaat:
Maar eerder als een simpel trukje om vast te stellen of de organisatoren wel degelijk het héle contract met alle technische implicaties hadden doorgelezen... Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be