Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mensensmokkelaars vragen 800 euro voor ritje van Brussel naar Ranst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244901)

Universalia 28 augustus 2018 09:20

Mensensmokkelaars vragen 800 euro voor ritje van Brussel naar Ranst

Mijn eerste gedachte na het lezen van het artikel was.

Dat zijn allemaal rijke mensen die jonge mannen die uit Eritrea gevlucht zijn en na een barre tocht en 20.000 euro armer in het Brusselse Maximiliaanpark zijn aangekomen.

Ik zou al niet op de 'vlucht' kunnen slagen, mocht ik het op een vluchten hebben moeten zetten om de één of andere duistere reden (invasie) want die heb ik niet die 20.000€. :roll:

Anna List 28 augustus 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8789614)

Dat zijn allemaal rijke mensen die jonge mannen die uit Eritrea gevlucht zijn en na een barre tocht en 20.000 euro armer in het Brusselse Maximiliaanpark zijn aangekomen.

Ik zou al niet op de 'vlucht' kunnen slagen, mocht ik het op een vluchten hebben moeten zetten om de één of andere duistere reden (invasie) want die heb ik niet die 20.000€. :roll:

mijn eerste gedacht was, zo'n ritje van Brussel naar Ranst, zo kan ik er makkelijk een stuk of 8 doen per dag ... dus die 800€ is dat per rit met vier passagiers, of is dat per persoon? 6400€ per dag is op zich al niet niks natuurlijk, maar je wil toch niet meteen al te ferm onder de marktprijs schieten, kwestie van goed te blijven staan met de concullega's.

Elio di Supo 28 augustus 2018 09:47

Als je ziet welke fortuinen die vluchtelingen al hebben neergeteld dan kan dit er nog effe bij zeker?

Universalia 28 augustus 2018 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8789637)
Als je ziet welke fortuinen die vluchtelingen al hebben neergeteld dan kan dit er nog effe bij zeker?

De vraag die daarbij rijst is de volgende:

'Dan zullen ze het toch zo slecht niet gehad hebben in eigen land als ze die fortuinen kunnen neertellen of is dat allemaal gestolen geld'

Dat lijkt mij ook de overduidelijke bewijslevering dat er in die landen totaal niets aan de hand is en dat het puur om een invasie op de EU gaat. :roll:

Of laten we op zoek gaan naar de 'dirigent' die het allemaal georkestreerd heeft?

Anna List 28 augustus 2018 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8789637)

hoeveel woninginbraken moet je daar gemiddeld voor doen mss?

Jantje 28 augustus 2018 10:20

Citaat:

Een overtocht van Afrika naar Europa in een zinkend overvol bootje kost hen zelfs meer dan 1000€ per persoon.

Heb door eens gesprek over gehad met een Afrikaanse collega.
Die zei dat het goedkoper en makkelijker is om vanuit Mali een citytrip te boeken naar Londen met een toeristenvisum, dan naar de middellandse zee te geraken.

Universalia 28 augustus 2018 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789665)
hoeveel woninginbraken moet je daar gemiddeld voor doen mss?

Geen idee van daar ik niet aan woninginbraken doe.

Maar het is best een goeie vraag. :-o

Pure gok: toch wel een paar. :rofl:

Drughandel niet vergeten!!

Anna List 28 augustus 2018 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8789667)
Geen idee van daar ik niet aan woninginbraken doe.

Maar het is best een goeie vraag. :-o

Pure gok: toch wel een paar. :rofl:

Drughandel niet vergeten!!

maar t is toch waar he, ik heb het helemaal gehad met die riedel 'mensen zonder papieren zijn geen criminelen' :roll:

natuurlijk zijn dat allemaal criminelen, die hebben geen geld, geen werk(vergunning) en geen inkomen ... uiteraard zijn dat allemaal dieven en criminelen.

Xenophon 28 augustus 2018 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789696)
maar t is toch waar he, ik heb het helemaal gehad met die riedel 'mensen zonder papieren zijn geen criminelen' :roll:

natuurlijk zijn dat allemaal criminelen, die hebben geen geld, geen werk(vergunning) en geen inkomen ... uiteraard zijn dat allemaal dieven en criminelen.

Tweet dat naar Francken, zo dat hij de knuppel nog eens in het hoenderhok kan smijten.

Universalia 28 augustus 2018 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789696)

Misschien is het al wel eens opgevallen met sommige posts van 'duistere' sites die ik op het forum 'jaag' maar ik heb het er ook meer dan met gehad met die flauwekul van dat 'wir schaffen das' gedoe.

Dat is 1 grote leugen dat die het slecht hebben in eigen landen.

Anna List 28 augustus 2018 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8789715)
Tweet dat naar Francken, zo dat hij de knuppel nog eens in het hoenderhok kan smijten.

Theo loopt nu met een gebreid setje rond zijn knuppel.

orfeus5412 28 augustus 2018 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8789664)
De vraag die daarbij rijst is de volgende:

'Dan zullen ze het toch zo slecht niet gehad hebben in eigen land als ze die fortuinen kunnen neertellen of is dat allemaal gestolen geld'

Dat lijkt mij ook de overduidelijke bewijslevering dat er in die landen totaal niets aan de hand is en dat het puur om een invasie op de EU gaat. :roll:

Of laten we op zoek gaan naar de 'dirigent' die het allemaal georkestreerd heeft?

georkestreerd en betaalde ? ... Soros misschien ??
Migranten, splijtzwam in de EU met mogelijk burgeroorlog tot gevolg. Niet direct tegen buitenlanders maar tussen links en rechts; kijk naar Chemnitz.

Skobelev 28 augustus 2018 12:49

Citaat:

20.000€. Kan je daarmee niet vrij riant leven in bv Eritrea? Hoe geraken die
"jongeren" aan 20k€?

Anna List 28 augustus 2018 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8789791)
20.000€. Kan je daarmee niet vrij riant leven in bv Eritrea? Hoe geraken die
"jongeren" aan 20k€?

ge focust ook op t verkeerde Skobelev, gij hebt toch ook nen auto hé?

800€ per rit ! en op een paar weken kan je er zo makkelijk een honderdtal van Brussel naar Ranst voeren!

ging jij geen SUV kopen voor die van ullie?

Skobelev 28 augustus 2018 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789792)
ge focust ook op t verkeerde Skobelev, gij hebt toch ook nen auto hé?

800€ per rit ! en op een paar weken kan je er zo makkelijk een honderdtal van Brussel naar Ranst voeren!

ging jij geen SUV kopen voor die van ullie?

Gij denkt dat ik in een van mijn auto's zo'n beetje dobbernegers ga insteken die in geen weken gewassen zijn? Goe zot. Op de remorque achter mijn traktor, misschien.

Anna List 28 augustus 2018 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8789805)
Gij denkt dat ik in een van mijn auto's zo'n beetje dobbernegers ga insteken die in geen weken gewassen zijn? Goe zot. Op de remorque achter mijn traktor, misschien.

die zijn dat gewoon van op die bootjes, dat kan het probleem niet zijn!

maar niet onder mijne prijs beginnen hé beunhaas!

Skobelev 28 augustus 2018 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789823)
die zijn dat gewoon van op die bootjes, dat kan het probleem niet zijn!

maar niet onder mijne prijs beginnen hé beunhaas!

Ik kan ze een cabrio-rit bezorgen....op mijn remorque. Voor dezelfde prijs als in uwe people carrier. :evil:

Maar niet in den auto, geen Febreze is daar tegen opgewassen.

Anna List 28 augustus 2018 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8789847)
Ik kan ze een cabrio-rit bezorgen....op mijn remorque. Voor dezelfde prijs als in uwe people carrier. :evil:

Maar niet in den auto, geen Febreze is daar tegen opgewassen.

eej bij mij is dat ook alleen maar in de koffer ze.

Skobelev 28 augustus 2018 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8789850)
eej bij mij is dat ook alleen maar in de koffer ze.

:-P ah bon, rijden we samen?

Anna List 28 augustus 2018 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8789854)
:-P ah bon, rijden we samen?

800€ per rit, maar gij moogt mee voorin zitten. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be