![]() |
Is Van Quick een notoir racist?
Drie zaken van allochtonen laat hij op korte tijd sluiten. Dat ruikt naar racisme, niet? Unia?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...06a6/#comments |
Citaat:
Een misdaad die, als ik de pers tegenwoordig goed begrijp, zeer zwaar moet bestraft worden. Of is dat enkel bij blanke mensenhandelaars? |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaams Belang wint (voorlopig) slag om moskee Gelukkig is er nog het Vlaams Belang. Want ondanks een negatief advies van de staatsveiligheid bijven "weldenkende" politici uit de regio de deur van moskee Atakwa platlopen op zoek naar kiesvee verbinding. |
het lijkt wel of er verkiezingen op komst zijn in Kortrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, Kortrijk is de laatste jaren ook wel een marginaal stadje geworden. Vroeger ging die van ons daar graag eens de boetiekjes afdweilen maar sedert dat winkelcentrum er in het centrum is loopt het ook daar vol kopvodden en blijven we daar weg. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die patisserie is inderdaad puur suiker, daarom dat ik het ook zo weinig eet. Maar zo lekker :) |
Citaat:
Soit: CQFD mijn vorige opmerking maar geen probleem hoor want smaken & kleur etc... Als ge 't maar lekker vindt en ge nadien nog in uw broek kunt is 't geen probleem, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeld voor alle Vlaamse steden & gemeenten . |
Citaat:
|
Citaat:
Nu weet ik waarom Koning Filip meer dan 20 keer per jaar recuperatie verlof neemt wegen overwerkt, die doet niet anders dan gaan vreten en zijn jong naar school brengen staat bij hem ook genoteerd in zijn werkschema. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be