![]() |
Yves Leterme terugkeer naar de nationale politiek ?
Lang geleden dat we nog iets gehoord hebben van onze oud-premier Yves Leterme. Mogelijk wordt hij aan de deur gezet bij IDEA.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...teld~a65fbefb/ Zie je hem terugkeren in 2019 naar de nationale politiek voor een nieuwe grote staatshervorming ? |
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ever~a0e338f3/ |
Jaja hij komt terug. Daarom die berichtjes de laatste dagen dat hij in Zweden niet meer zou "gewild" zijn. De partij zal een dik betaald jobke ergens voor hem hebben gereserveerd.
|
Citaat:
En ontstaat er een opnieuw een politieke inertie kracht , dat de rest van het federale moeten volgen. Want hun deelzwaartepunt is te laag Wat in 2007 niet lukte door madame "non" ......... |
Leterme krijgt een ronduit negatief rapport bij IDEA.
|
Citaat:
|
Geen enkele internationale instelling wil heet Letermeke nog. Zijn voorzitter kan hem misschien nog een Afrikaans postje aan de hand doen. In ruil voor het binnenlaten van een paar duizend extra zwarte slaafjes.
|
Citaat:
Het betreft een organisatie die democratie promoot. Hadden ze zijn CV dan niet goed gelezen (Fortis, Dexia,...) ? |
Citaat:
Hij krijgt geen verlenging van z'n mandaat. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nog aan nationale politiek gaat doen. |
In Vlaanderen leeft genoeg dom volk om deze onverbeterlijke graaier terug verkozen te krijgen.
|
Citaat:
Lijkt me schijnheilig manneke dat ver gaat om "zijn" voordeel te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat alleen maakt van de veronderstelde terugkeer naar de Belgische politiek een onmogelijkheid. De N-VA kan hem een plaats aanbieden op de lijst, het zou me niet eens meer verbazen. |
Citaat:
Nood breekt wet. Het belachelijk om nog maar te dénken dat de N-VA een uitgerangeerde tsjeef zoals Leterme een plaats zou aanbieden op een verkiezingslijst. De tsjeven hebben iets té hard hun best gedaan om de N-VA stokken in de wielen te steken. Leterme heeft té goed bewezen dat zijn uitspraak dat de N-VA ZIJN kind was, en dat hij zijn kind nooit in de steek zou laten, en dikke, vette leugen was. Eens tsjeef, altijd tsjeef. |
Zo zie je maar, onkruid komt altijd terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be