Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Krista heeft 7 jaar lang bloeiende tandartspraktijk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244927)

Universalia 31 augustus 2018 07:51

Krista heeft 7 jaar lang bloeiende tandartspraktijk.

Krista heeft 7 jaar lang bloeiende tandartspraktijk. Tot na klachten blijkt dat ze eigenlijk helemaal geen tandarts is

Citaat:

Een Amerikaanse vrouw die 7 jaar lang een bloeiende tandartspraktijk uitbaatte, is in de problemen gekomen na klachten van een aantal van haar patiënten. Krista Szewczyk uit Georgia trok tanden en schreef voorschriften, maar blijkt daar helemaal geen licentie voor gehad te hebben.
Hoeveel anderen zouden er zo niet zijn mocht met dat tot op de draad gaan onderzoeken en niet alleen in de USA. 8O

The Paulus Experience 31 augustus 2018 08:50

In België is er niemand met een diploma politicus

Universalia 31 augustus 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8791896)

Meer als ééntje misschien wel? :|

Het Verzet 31 augustus 2018 14:14

bloeiende tandartspraktijk...
Betekenis zoals in spreektaal vermoedelijk

TV-verslaafde 31 augustus 2018 16:04

Is zoals een vrouw zegt: "Ik hou van jou." Het betekent niets, jij bent de winnaar voor dat moment. En je krijgt wat vrouwelijke bevestiging, mannen zijn daar aan verslaafd.

Maar om terug te komen op die tandartspraktijk, van hetzelfde laken een broek. Ik heb al zoveel vrouwelijke dokters gehad die echt prutsers waren. Ik ga er niet meer bij...

Universalia 31 augustus 2018 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8792268)
Is zoals een vrouw zegt: "Ik hou van jou." Het betekent niets, jij bent de winnaar voor dat moment. En je krijgt wat vrouwelijke bevestiging, mannen zijn daar aan verslaafd.

Maar om terug te komen op die tandartspraktijk, van hetzelfde laken een broek. Ik heb al zoveel vrouwelijke dokters gehad die echt prutsers waren. Ik ga er niet meer bij...

Ik heb er in een kliniek eens ééntje gehad die mij even later zelfs niet meer wilde bedienen.

Ik zal weer te verliefd gekeken hebben denk ik of was het een grimas van de pijn? ;-)

De schoofzak 31 augustus 2018 16:34

Ik herinner me dat - mogelijks wel 20 of meer jaren geleden - dit bij ons ook eens gebeurd is.
Een studente tandheelkunde durfde thuis niet erkennen dat ze geflest was, maar liet haar ouders toch heel de boel inrichten om een praktijk te kunnen beginnen.

Het is pas jaren later uitgekomen toen een gewone secretaresse op de provinciale geneeskundige dienst (of zoiets) in de gouden gids de telefoonnumers opzocht om ze bij op de fiche van de ingeschreven tandartsen zette.

droge humor kassa404 31 augustus 2018 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8791896)

iedereen gebuisd bij pol en soc ? 8O

Vlad 2 september 2018 15:52

https://www.youtube.com/watch?v=J5lFGQk5zbE

reboot je brein tegen vermoeidheid ed ;-)

Vlad 2 september 2018 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door droge humor kassa404 (Bericht 8792337)
iedereen gebuisd bij pol en soc ? 8O

Ben Weyts was er door. Hij zou wel elk jaar twee keer gedaan hebben.

Universalia 2 september 2018 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8793590)

kojak 2 september 2018 19:58

Citaat:

Ik denk zelfs 3 keer.
Hij was 34 of zoiets als hij echt in de politiek is gegaan.

Vlad 3 september 2018 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8793749)
Ik denk zelfs 3 keer.
Hij was 34 of zoiets als hij echt in de politiek is gegaan.

Hij heeft eerst nog een postje bij De Lijn gekregen via vriend Peumans. Zo zijn ze wel.
Op z'n schoofzaks. Tegen ons kent ons bij de andere partijen. Voor besparingen ... door een ander. ... slangen zijn nog edelere dieren dan NV-A'ers.

Anna List 3 september 2018 07:16

die zal rap terug een bloeiende praktijk hebben in de gevangenis!

Vlad 3 september 2018 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8794038)

Gaan ze Weyts hoger ambtenaar voor het gevangeniswezen maken na zijn rampzalige passage als minister van immobiliteit ?

Universalia 3 september 2018 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8794038)

Zijn er tandartsen in de gevangenis?

Ik dacht dat men daar altijd wel beroep kon doen op de één of de andere die volledig gratis zelfs iemand anders zijn tanden er wil uitrammen? 8O

IJsboer 3 september 2018 11:49

Citaat:

Heeft hij een rijbewijs? Hij zal wel een goede chauffeur zijn en geen chauffeur hebben want het zou absurd zijn moest de minister van verkeer niet zelf met zijn wagen rijden natuurlijK! hahahaha! stel je voor, hoe achterlijk infantiel zou dat wel niet zijn zeg! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be