![]() |
Krista heeft 7 jaar lang bloeiende tandartspraktijk.
Krista heeft 7 jaar lang bloeiende tandartspraktijk. Tot na klachten blijkt dat ze eigenlijk helemaal geen tandarts is
Citaat:
|
In België is er niemand met een diploma politicus
|
Citaat:
|
bloeiende tandartspraktijk...
Betekenis zoals in spreektaal vermoedelijk |
Is zoals een vrouw zegt: "Ik hou van jou." Het betekent niets, jij bent de winnaar voor dat moment. En je krijgt wat vrouwelijke bevestiging, mannen zijn daar aan verslaafd.
Maar om terug te komen op die tandartspraktijk, van hetzelfde laken een broek. Ik heb al zoveel vrouwelijke dokters gehad die echt prutsers waren. Ik ga er niet meer bij... |
Citaat:
Ik zal weer te verliefd gekeken hebben denk ik of was het een grimas van de pijn? ;-) |
Ik herinner me dat - mogelijks wel 20 of meer jaren geleden - dit bij ons ook eens gebeurd is.
Een studente tandheelkunde durfde thuis niet erkennen dat ze geflest was, maar liet haar ouders toch heel de boel inrichten om een praktijk te kunnen beginnen. Het is pas jaren later uitgekomen toen een gewone secretaresse op de provinciale geneeskundige dienst (of zoiets) in de gouden gids de telefoonnumers opzocht om ze bij op de fiche van de ingeschreven tandartsen zette. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Hij was 34 of zoiets als hij echt in de politiek is gegaan. ![]() |
Citaat:
Op z'n schoofzaks. Tegen ons kent ons bij de andere partijen. Voor besparingen ... door een ander. ... slangen zijn nog edelere dieren dan NV-A'ers. |
die zal rap terug een bloeiende praktijk hebben in de gevangenis!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat men daar altijd wel beroep kon doen op de één of de andere die volledig gratis zelfs iemand anders zijn tanden er wil uitrammen? 8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be