![]() |
Namaakgeweren voor de Speciale Eenheden.
Bij de tactische oefeningen enkel nog namaakgeweren omwille van een fataal ongeval. Ik heb nog noot een echte of dummy kogel van dichtbij gezien. Zijn die zo moeilijk te onderscheiden van echte?
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180903_03700578 Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Pang !!!!
|
Die zogenaamde blue guns die ze vanaf nu zullen gebruiken die kunnen niks afvuren.
Citaat:
|
Citaat:
Er is nog nooit een agent aangereden, maar mensen blijven dat maar proberen... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus de 'zak' van Sinterklaas daar zal nog meer speelgoed inzitten dit jaar.
Kogelvrij vesten ... als je echt een goede schutter hebt die in je hoofd schiet dan ben je daar weinig of niets mee denk ik. Er is ook een groot verschil tussen: Een kogelvrij vest en een kogelwerende vest. Kogelvrij vest doet denken dat het helemaal kogelvrij is en dat is naar het schijnt niet altijd waar. 'Back face signature' de inslag naargelang het gebruikte wapen, de inslag op de vest kan ook al dodelijk zijn dacht ik. (bij 44mm inslag zit je al met een aardig probleem) Dat zal allemaal al wel aangepast zijn in deze 'moderne' tijden zeker? 8O Niet op een kleerhanger bewaren zo een vest, plat op de 'grond' leggen. Misschien een leuke aankoop voor de ordediensten? :rofl: 2018 Audi A8 L Security |
Citaat:
Stukken naar achter en kijken of er geen patronen meer inzitten. Niet alleen in de lader maar ook in de kamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof er niks van. Hij zal wel niet hebben willen meedraaien in de corruptie. |
Citaat:
|
Citaat:
Doet me wel denken aan de vraag die na afloop van een schietoefening 3 maal luidkeels gesteld moest worden door de officier van dienst: HEEFT ER NOG IEMAND OORLOGSMUNITIE?! koor: NEEEEEEEEEEE! HEEFT ER NOG IEMAND OORLOGSMUNITIE?! koor: NEEEEEEEEEEE! HEEFT ER NOG IEMAND OORLOGSMUNITIE?! koor: NEEEEEEEEEEE! Sommige gasten liepen daarna rammelend van de patronen weg. :lol: |
Citaat:
Gaat niet goed komen dan denk ik. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be