![]() |
Joodse man neergeschoten in antwerpen
Joodse man neergeschoten in antwerpen
In de Lange Kievitstraat in Antwerpen is woensdagnacht een joodse jongeman neergeschoten, zo deelt het parket van Antwerpen donderdag mee. De man ligt in het ziekenhuis en verkeert in levensgevaar. Over de daders is niets bekend. Volgens het parket zijn er voorlopig geen aanwijzingen dat het gaat om een racistische of antisemitische daad. Alle pistes zijn nog open. |
Waarschijnlijk een paar jongeren die te lang hebben doorgezakt op het suikerfeest
|
Suikerbonen voor iederen....
Het woordje hagelslag werd hierbij verkeerdelijk gebrepen door onze islamvriendjes, HAGEL + SLAG(en) |
Het zal wel weer een afrekening binnen de diamant-maffia zijn. Die bloeddiamanten toch hé
|
Volgens de laatste informatie is hij overleden!
En nog steeds heeft de politie geen daders gevonden van de moordaanslag op de joodse leerling in juni alhoewel er minstens 10, sommige berichten spraken over 20, allochtonen bij betrokken waren. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het algemeen: Zelfs ThePiano zal het met mee eens zijn dat het te triest voor woorden is dat zelfs joden Vlaams Blok moeten stemmen om veilig in hun stad te kunnen wonen. |
Citaat:
Jij hebt precies een probleem 8) |
Citaat:
Ik heb helemaal geen probleem : U stelt hier een vermoeden voor alsof het een feit is. Ik stel daar een andere hypothese tegenover. En om eerlijk te zijn, het zou zelfs kunnen dat hij het slachtoffer is van een familiedrama. Die komen in onze contreien meer voor dan terroristische aanslagen... |
Citaat:
Ik schreef dat voor een andere moordpoging op een joodse leerling, en trouwens voor al de andere daden in juni/juli op joden nog geen daders gevonden werden, en de meeste waren duidelijk gepleegd door allochtonen. Volgens jou zal die leerling ook al deel uitmaken van de maffia zeker? En ben je echt zo bang dat het door een allochtoon zou gepleegd zijn? Dat zou toch niet echt nieuws zijn sinds de moord op TVG, of was dat ook een maffia-afrekening? |
Citaat:
maar misschien is het beter om te wachten op de afloop van het onderzoek alvorens in het wilde weg te beginnen speculeren over de dader(s) en zijn(hun) motieven dan hoeft niemand achteraf zijn gelijk te bewijzen al dan niet gestoffeerd met straffe boutades |
Naar ik gehoord heb viaviaviaviavia(gra) zou het een Amerikaanse Jood zijn geweest.
Niet dat dat nu enig belang heeft maar ik wou het gewoon maar melden. 'k zal morgens eens gaan vragen bij mijn vrienden in de Lange Kievitstraat of ze niets gehoord of gezien hebben... 'k zal eerst mijn kogelvrije vest maar aantrekken denk ik... |
Citaat:
|
Mss hadden ze teveel suiker binnen van het suikerfeest.
|
Gelukkig dat kifkif een "islamofobie" site heeft opgericht naar aanleiding van de moord op die joodse jongen deze zomer! Want zij hadden véél en véél meer dingen te melden.
Buiten drie mailtjes die ze zelf ontvingen bestaat de islamofobie site uit een paar mensen die blijkbaar te lang door de politie werden vastgehouden/ondervraagd. http://www.islamofobie.be/stories/ Heu.... hoe kom ik er nu op om dit in verband te brengen met die aanslag van vannacht? |
Heeft er trouwens al iemand het alibie van die Papzak van Spirit onderzocht , dien heeft pas zijn gerief gaan kopen
|
Waarom het 70-puntenprogramma niet onmiddelijk terug invoeren en vooral UITVOEREN!!!
Het gaat té ver! |
Alleen softies tillen daar zwaar aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be