![]() |
Let op als je een kaars aansteekt ....
30-jarige vrouw verliest vingers nadat ze staaf dynamiet aanziet voor kaars
'...Een vrouw uit Connecticut verloor enkele vingers nadat ze donderdagnacht per ongeluk een staaf dynamiet aanstak. De vrouw was op zoek naar een kaars om haar huis tijdens een elektriciteitspanne te verlichten, maar gebruikte per ongeluk het explosief. De vrouw en haar gezin wisten niet dat er explosieven in hun huis verborgen lagen...' https://www.hln.be/bizar/30-jarige-v...aars~a1dddbd4/ |
Steek een kaars in je aars vannacht.
|
Citaat:
|
Ik ga na het werk nog eens goed nazien of er geen explosieven bij mij thuis verborgen liggen.
Bij twijfel: de vuurproef. |
Die hare vent dacht ook de perfecte moord te plegen.
De plong afzetten en de kaarsen door tnt vervangen. |
Is Che Chevuera zo niet aan zijn eind gekomen ? Een staaf dynamiet tussen zijn havana's laten liggen ...
|
Zet een kaars voor je raam vannacht - Rob de Nijs
Het was liefde dus. :roll: |
Wat was haar naam? Wile E. Coyote?
|
Wie legt er nu kaarsen bij zijn dynamietstaven? :lol::lol::lol:
Trouwens, wie gebruikt er nu nog kaarsen? ;-) |
‘De vrouw wist niet dat er explosieven in haar huis verborgen lagen’.
Die waren dan toch niet goed verborgen. :lol: |
Citaat:
Maar dynamietstaven bij kaarsen leggen, daarvoor moet men toch oerstom zijn! Trouwens hoe komen die mensen aan dynamiet? Waarom hebben die dat? Zijn die ooit een winkel binnengestapt en hebben ze gezegd : geef mij eens een staafke of drie dynamiet alstublieft. Dat is toch absurd! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vrouw wist die dynamietstaven al jaren liggen, van zodra ze er lagen eigenlijk. :-P echte vraag is wie of wat ze eigenlijk echt wilde laten ontploffen. |
Da's les 1 in omgaan met dynamiet : niet bij uw kaarsen leggen
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be