![]() |
Francken en Jambon stellen 9-puntenplan voor in strijd tegen transmigratie
Francken en Jambon stellen 9-puntenplan voor in strijd tegen transmigratie: dit zijn de maatregelen.
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09...transmigratie/ Wel vreemd dat ze het nu gaan oplossen op 5 weken voor de verkiezingen. Is de timing goed of slecht ? |
Een tiende punt ontbreekt : illegalen terug sturen. Maw, men doet niets en ze zullen blijven komen.
|
Citaat:
|
Administratieve centra bouwen. Daar zijn onze politici goed in. Met die administratie ook iets aanvangen dat lukt al veel minder.
|
Citaat:
En oh! kijk 'Verdubbeling capaciteit gesloten centra' Dus van uitzetten, deportatie, terugsturen is weinig sprake. Dat 9-puntenplan is zever in pakken. Laten we dat onder de noemer: 'mooie verhaaltjes vertellen voor verkiezingen' De meeste punten in dat stappenplan daar had men al jaar- en dag met bezig moeten zijn, uitzetten, deportatie, ontmanteling Maximiliaanpark, ontmaskering en ontmanteling bendes mensensmokkelaars, bescherming van grenzen -en havens/snelwegparkings. Politici die ze maar laten blijven komen/er zelf aan verdienen en graag even opzij kijken bij drughandel of mensensmokkel moeten ontslagen worden, ook een goed plan niet? :lol: Francken en Jambon stellen 9-puntenplan voor in strijd tegen transmigratie: dit zijn de maatregelen. Een strijd die moet gestreden worden maar er komt al jaar- en dag niets van in huis. Het zal te maken hebben met zoals het altijd al geweest is: |
Ik heb het nog niet grondig bekeken, maar vermoed dat het plan uit twee grote delen bestaat.
Een deel maatregelen die in een goede richting gaan om ooit het probleem te kunnen oplossen; en een deel als antwoord aan de tsjeefse burgemeesters. De tsjeefse burgemeesters? Wel ja, eerst jaren samen zingen met Merckel "wir scheten das" en nu - tam tam - voor de gemeenteraadsverkiezingen de schuld bij de nva leggen, door parkings langs autostrades te sluiten met alle obligate persaandacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Ti ta tovenaar. Geen veranderolie of ommekeerspreuk zullen de feiten nog keren. Tegen 2050 zijn we in de minderheid.Tegen het einde van de eeuw zijn we uitgeroeid. |
Citaat:
En het is niet omdat ik tegen n-va ben dat ik ga ontkennen dat zowel Francken als Jambon al pakken werk hebben verzet elk binnen hun bevoegdheid. Zo was het geen kleine prestatie dat Francken terugkeer afspraken kon maken met verschillende landen zodat ze nu effectief veroordeelde buitenlanders kunnen terugsturen. Voor transmigranten is en blijft het een processie van Echternach, omdat het effectief gedwongen terugsturen naar Lybië door Europa niet toegestaan is. Hij kan ze enkel laten terugsturen naar het punt van eerste registratie in de EU zone. En verder knokken met burgemeesters die hun politie niet laten optreden tegen transmigranten om ze in hechtenis te nemen. Brussel is daar een voorbeeld van, maar het probleem stelt zich quasi overal. |
90 extra plaatsen? Twee busladingen? En vervolgens een paar weken all-inclusive tot hun eventuele uitzetting een paar jaar later? 't Kot zal op twee uur te klein zijn als je weet dat er hier honderden ronddwalen.
|
Citaat:
Ik dacht onbewust net hetzelfde over dit dreamteam. Bedankt voor de telepatische service, dit bespaart me heel wat nodeloos denkwerk. :-P |
Citaat:
Citaat:
|
Asielcentra en administratieve centra voor transmigratie dienen met de grond gelijk gemaakt te worden daar we er totaal geen boodschap aan hebben aan de invasie uit Afrika en omstreken.
Citaat:
En daar hebben de meeste mensen ook geen boodschap aan, aan zij die op doortocht zijn daar het overlast is- en blijft. Overlast: Citaat:
Citaat:
p.s. Het 'slachtoffer' vervang dat even door: de onnozelaar die het verkeer in gevaar bracht, andere mensen in gevaar bracht op de autostrade met zijn/haar idiote actie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170807_03006977 |
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga je het zien vooruit gaan... |
Ik weet het niet, maar denk het volgende: we kunnen, zonder wetswijziging, die transmigranten lang opsluiten.
En terugdoen, kan voorlopig niet. Niet naar hun land van herkomst, en niet naar het laatste land waar ze passeerden voor hun intrede in de EU, want dat is Libië. Dan vermoed ik dat die centra eigenlijk centra gaan worden die de naam VIP verdienen. VIP wordt gebruikt door de flikken van De Panne, tegen hangjongeren uit Noord-Frankrijk. Die hangjongeren worden ontvangen door VIP: very irritating police. Die centra moeten dan alleen maar dienen om ze enkele weken "te ambeteren". Met echte Vlaamse kost - niet halal dus - onaangenaam gezelschap van andere nationaliteiten-transmigranten dan zijzelf. |
Citaat:
Het aantal illegalen in België wordt momenteel geschat op zo'n 200.000 exemplaren. Tegen dat die allemaal eens - in groepen van 120 - de revue gepasseerd zijn in dat centrum om zich 2 weekjes te laten "ambeteren", dan zijn we een kleine 64 jaar verder. De kracht van de verandering. :roll: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be