![]() |
N-VA distantieert zich van racistische uitspraak van kandidaat in Brussel
De woordvoerder van de Brusselse N-VA distantieert zich van een racistische uitspraak van een van haar kandidaten. Alain Van Nieuwenborgh had zich op 1 juli op Facebook geërgerd aan "typische negergeluiden" van het multiculturele muziekfestival "Couleur Café".
BRON N-VA zit in de hoek waar de klappen vallen precies. 8O |
Citaat:
Bij deze aangetoond en rechtgezet. |
Intussen is hij van de lijst gegooid. In 2017 postte hij een facebookbericht waarin hij suggereerde dat wetenschappers in plaats van proefdieren personen uit het 'onuitputtelijk reservoir' van de gevangenissen zouden gebruiken.
In het Frans. |
Raar. Normaal is men nogal snel om de roots van goede muziek bij zwarten te leggen.
En blijkbaar bespieden de mensen van PTB de posts van NV-A'ers. Die deden een Driesje. Wat een prachtige kiescampagne. Hilarisch. Net zoals de woordvoerder van NV-A Brussel : "Ik wil benadrukken dat de vijfde kandidaat op onze lijst in Brussel-Stad, Yabo Muyabo, Congolese roots heeft." :rofl: |
Ik hou zo van die mooie dagen
Oh oh oh mooie dagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is trouwens "typische negermuziek" die ik zeer kan apprecieren (Muddy Waters, Sam Cooke...) maar andere "typische negermuziek" waar mijn appreciatie op een zeer laag niveau staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik denk dat duizenden nazi's aan valse papieren helpen, ze van een nieuwe identiteit voorzien, ze inschrijven onder hun nieuwe naam in het doopregister en dit allemaal om ze hun straf te doen ontlopen, zo juist nog ietsjes bezwaarlijker is dan wat gelul over een neger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spreek jij in het meervoud over één persoon?
|
Wat zouden de mensen het zich nog herinneren vlak voor de verkiezingen? Dit of het feit dat een kandidaat van Kris Peeters gevat werd met 3kg heroïne in zijn kofferbak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
youtube |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be