Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Duitsers zetten het op een lopen ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245062)

Universalia 11 september 2018 19:36

De Duitsers zetten het op een lopen ...

Dat zijn klopjachten! – Duitsers vluchten voor meer dan 20 Afghanen en Syriërs.

Zou het de zoveelste hoax zijn?

Ik kan mij anders best voorstellen dat het tegenwoordig zo zijn gangetje gaat en niet alleen in Duitsland.

Mocht het waar zijn dan vraag ik mij af wat verwarde merkel daar op zal reageren laat staan er aan doen uiteindelijk?

Uit de tekst:

Citaat:

Wie in ons land komt, tegen oorlog en vervolging beschermd en bovendien volledig verzorgd wordt, moet zich hier aan onze regels houden, punt. Wie dat niet aanstaat, kan ons land op ieder moment vrijwillig richting thuisland verlaten of moet onmiddellijk uitgezet worden – onder “verrijking” verstaan we in Duitsland namelijk iets heel anders!
Ik denk dat men onder 'verrijking' in héél de EU wat anders verstaan heeft zeker niet wat er op huidig ogenblik aan de gang is. :|

djoebidoebidoe 11 september 2018 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8802284)

Ik kan mij anders best voorstellen dat het tegenwoordig zo zijn gangetje gaat en niet alleen in Duitsland.

Mocht het waar zijn dan vraag ik mij af wat verwarde merkel daar op zal reageren laat staan er aan doen uiteindelijk?

Uit de tekst:

Ik denk dat men onder 'verrijking' in héél de EU wat anders verstaan heeft zeker niet wat er op huidig ogenblik aan de gang is. :|

Hoax of niet, het gaat toch gebeuren.

Universalia 12 september 2018 05:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8802326)
Hoax of niet, het gaat toch gebeuren.

Het zit er inderdaad aan te komen.

Ik had wat anders verwacht van de Duitsers ... :roll:

No Apologies 12 september 2018 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8802419)
Het zit er inderdaad aan te komen.

Ik had wat anders verwacht van de Duitsers ... :roll:

Nochtans hebben ze hun vorige twee grote matchen uiteindelijk ook verloren hé :-)

Universalia 12 september 2018 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8802914)
Nochtans hebben ze hun vorige twee grote matchen uiteindelijk ook verloren hé :-)

Als je het op grote schaal (geschiedenis) gaat bekijken hebben ze al aardig wat matchen verloren. :?

dpg 12 september 2018 15:55

Vast en zeker een hoax gezien ze bij alle loopwedstrijden achteraan bengelden en nu zouden ze op kop lopen.

Hoax dus.

No Apologies 12 september 2018 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8803076)
Als je het op grote schaal (geschiedenis) gaat bekijken hebben ze al aardig wat matchen verloren. :?

Ja, dat bedoelde ik.

Universalia 12 september 2018 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8803163)
Ja, dat bedoelde ik.

Ik dacht het al. :-D

Garry 13 september 2018 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8802284)

Uit de tekst:

Van verrijking kan geen sprake van.

Ik wil best aannemen dat het bezoeken van verre landen met totaal andere culturen verrijkend kan genoemd worden, maar wanneer die culturen zich hier komen opdringen en eisen dat wij ons hier aan hun moeten aanpassen is dat niet verrijkend maar verstikkend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be