![]() |
Als de VB'ers aan de macht komen....
Wat dan? Zo van die raar soort flikken op straat die cannabisrokers pesten en daar het recht op hebben? Vreemdelinge zo allemaal ineens buiten? Knollen IPV Arabische volbloeden? Ineens verbod op moderne muziek? Spartaanse opvoedingen? Propaganda? Iedereen die klaarkomt alsof de redding nabij is?
Mannen terug macho en hetero? Iedereen ineens weer conservatief? Laat eens zien in hoeverre ik aan het zwanzen ben.;-) |
Citaat:
|
Dat klinkt weer zo typisch schuimbekkend "wacht maar"-achtig.
|
...Hierover zwijgt het VB en haar aanhang liefst...(toename van het geweld, "stille" dood van het nu zo gevierde Recht op Vrije Meningsuiting, economische chaos etc zal het begin zijn...)
|
Juist! En ze zullen het zodanig laten overkomen dat ze juist die vrijheden verdedigen.
|
Als ze de absolute meerderheid halen zitten zo'n dingen er wel in. Maar als ze een regeerakkoord moeten sluiten, zullen ze water bij de wijn moeten doen. En aangezien de drang om te regeren bij steeds meer VB'ers opkomt, zal de verwatering van hun programma wel een feit zijn tegen dat het zo ver is.
|
T'is zeven uur, tijd voor de tandjes te poetsen, en in jullie bedje te kruipen. Nog een 20 jaar die hersentjes laten ontwikkelen, en misschien lukt het dan _WEL_ om een intelligente thread te starten
|
Citaat:
Voor de rest ben ik het eens. |
Waarom zou dat nu niet mogen? Er word wel gezopen in het openbaar.
Nu ja, de pakkans in het openbaar is wel miniem, ge moet zelfs ni uut uw doppen kijken. |
wiet roken is zo ontzettend mainstream tegenwoordig.
een echt massa-gedoe. meeloper. |
Als het VB aan de macht komt is het gedaan met België. Op korte termijn kan dit eventueel voor enige turbulentie en chaos zorgen, haast alles zal daarbij afhangen van hoe (on)redelijk de waalse politici reageren.
Hoe dan ook, er zal waarschijnlijk een periode van onrust zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat dit niet opweegt tegen de voordelen op iets langere termijn. |
Citaat:
|
|
Dus als we ons door links niet mogen laten doen, MOETEN we maar ons laten doen door rechts?
|
Citaat:
|
Dat is hetzelfde, en dus ook wat ik bedoelde.
|
Citaat:
|
als het vlaams blok aan de macht komt, dan wordt anarchist zijn en wiet roken NOG cooler, bhairav.
|
Juist. En dan zitten ze daar als een ouderwetse strenge papa streng proberen te zijn.
Wat een sukkels. |
Citaat:
Ik wil overigens iedereen S. Haffner aanraden (Het verhaal van een Duitser 1914-1933) aanraden, sommige tendenzen als de newspeak die ook hier begint te overheersen zijn niet van opwekkende aard, behalve misschien voor nogal wat gefrustreerde zielen die hier ronddolen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be