![]() |
Daila Lama raakt gevoelige snaar;Europa voor de Europeanen
1 Bijlage(n)
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...anen~a0b2c14a/
"Dalai Lama mengt zich in vluchtelingendebat: “Europa behoort toe aan Europeanen. Volgens de Dalai Lama is Europa wel “moreel verplicht” om vluchtelingen te helpen “van wie het leven echt bedreigd wordt”. “Ontvang hen, help hen, onderwijs hen, maar uiteindelijk moeten ze wel terugkeren naar hun heimat en hun eigen land ontwikkelen”, klonk het. “Ik denk dat Europa toebehoort aan de Europeanen.” Bijlage 109355 Wat gaan de linkse Poco's hier op zeggen :-) |
Citaat:
Maar het is al de tweede draad over dit onderwerp... |
De VRT vindt zoiets uiteraard niet het vermelden waard. Niets te vinden middels de zoekfunctie.
|
Het zal wel fake news zijn zeker.
|
De brave man stijgt in mijn achting.
Citaat:
Zo zou het moeten zijn maar het loopt op huidig ogenblik iets anders. :roll: Het overspoelen/invasie/overrompelen van de EU is fout, vreselijk fout met dank (<- door Sarcasmus) aan Merkel. |
Citaat:
2016: Trump: America first. 19..: De Winter: Eigen volk eerst. 2018: Dalai Lama: Europa aan de Europeanen. Om over na te denken |
Citaat:
Alleen beseft gij dat niet eens omdat ge enkel las wat je wou lezen |
Citaat:
|
Citaat:
Het gedaan krijgen, van wat men daar wist te scanderen, dat zal wat anders zijn denk ik. :roll: |
Citaat:
Altijd fijn als ik weer eens een reden heb om op een nog wel geliefde religieus leider in te schoppen. Gebeurt niet vaak meer, alleen nog met de religies waar mensen niks echt van weten. |
Citaat:
Hij gaat spreken over het zelfbeschikkingsrecht der volkeren... en dat geldt ook voor de Vlamingen... ook al wil la Belgique ons wijsmaken dat de Vlaming niet bestaat en onze linkse idioten dat de Vlaamse nationaliteit enkel het vodje papier 'Vlaming' zonder verdere kenmerken zou zijn... Zij ontkennen het recht van de Vlaming om Vlaming te zijn... want dat zou zogezegd iets vies zijn... Maar u heeft gelijk dat hij een eerder links discour voert; maar dan een echt links discour en niet het faco-links extreem rechts discour van onze huidige linkse bende... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaan we hier nog allemaal kunnen lezen ? |
Die Daila Lama die durft nogal hoor. En waar moeten die arme vluchtelingen dan naartoe?
|
Citaat:
En alle Rohingya dan naar Syrië. |
Dalai Lama: Europe Is For Europeans, Refugees Go Home and Rebuild
Gelijk heeft hij, dat ze hun eigen land(en) terug op poten zetten al die stoere knapen in de bootjes, Afrika is groot genoeg om ze allemaal te huisvesten. Bij dat opbouwen kunnen sommige andere landen enige hulp bieden als ze daar een boodschap aan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een handige oplossing? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be