![]() |
Koning der Belgen geeft slechte voorbeeld verkeersveiligheid
1 Bijlage(n)
Wat baten al die kostelijke verkeersvoorlichtingen betaald met de belastingen
van de hardwerkende Vlamingen ,als de top-dotatie-trekker dit alles te niet doet door het slechte voorbeeld te geven? :cry: Bijlage 109375 "Koningin Mathilde en de kinderen dragen helm op de fiets, koning Filip niet":roll: De plaatselijke Monarch had beter een rubberen Kroon op het edele hoofd gezet. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...niet~a0ebc85b/ Bemerk ook de merkwaardige combinatie van een fiets met triatlonstuur en daarop iemand met een dichtgeknoopte vest en een lange broek met fietsspelden :roll: |
Citaat:
Ik geef al mijn leven lang het slechte voorbeeld. En tot nu toe heb ik daar enkel voordelen aan gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeleken met de koningen wereldwijd, is hij een beetje de Mister Bean. En nee, dat is niet grappig. Edit: die fietsspelden heeft hij geërfd van Boudewijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De laatste fietsspelden fabriek is na Expo 58 opgedoekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn immers geen Belgen. « Sire, (...) Vous régnez sur deux peuples. Il y a en Belgique, des Wallons et des Flamands ; il n'y a pas de Belges. » Dat moet hard aankomen voor iemand die zich zelf "Koning der Belgen" noemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben ook geen triatlonstuur op hun fiets gekregen. Dus als Filip/Philippe" demareert" , zijn ze hem kwijt. |
1 Bijlage(n)
Beetje muggenziften : "zéro déchets" in het Nederlands is dat "zero waste" !!:lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be