![]() |
gender - gevangenissen
toch wel een aandachtspuntje in de strijd voor gendergelijkheid.
zou het ook niet logischer zijn (toch alvast de hetero) mannen en vrouwen bij elkaar op te sluiten? mss lost dat wel een groot aantal problemen op met vallende zeepjes enzo ... just saying. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
vrijheidsberoving is de straf, verplicht celibaat is daar eigenlijk geen deel van. |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat dat douchezalen waren. |
Citaat:
Een ruimte met allemaal individueel douche kotten met muurtjes tussen. Nee je kan niet gluren. Ik ga niet beweren dat er nooit eens 2 samen er in duiken maar het is toch zeker niet gebruikelijk. |
Citaat:
waarom blijven gevangenissen niet-gemengd? |
Citaat:
In dat puur macho wereldje kan je beter niet doen. Als je mengt met vrouwen gaan er ook niet veel meer trouw zijn aan hun eigen partner buiten. Maar ik dacht dat er in Spanje wel zo een gevangenis is. |
Citaat:
Of heb je vooruitzichten? |
Citaat:
ne mens mag daar toch gewoon eens over nadenken zeker? het is de bedoeling van gedetineerden na de straf terug te integreren, in welke mate draagt een niet-gemengde gevangenis daartoe bij? daar mag toch over gedacht worden, niet? of moeten gevangenissen gewoon een vergeetput blijven? |
Citaat:
Meegaan met de tijd he Anna, de seksuele revolutie is nu wel voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt het over een instituut dat, toen men nieuwe sweaters met kap voor de gevangenen binnenkreeg, alvorens ze te verdelen over de gevangenen, er eerst bij allemaal de kap afknipte. "Want anders konden de gevangenen een kap opzetten." Stel je voor, gevangenen die in de winter of in de regen een kap opzetten. Streng verboden. |
Heden ten dage: "I've been jailed and proud of it." (proof: a poster here, or not?)
En dan zijn er gasten die vragen waarom ik 't afbolde uit EU-land, ver dan die kutmetaliteit? |
Foei quotes vervalsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be