![]() |
Huisbezoeken politici ?
Op TV zie ik politici altijd huisbezoeken doen, maar.... ik heb nog nooit een politicus aan de bel gehad.
Zijn die bezoeken #fakenieuws of hebben jullie ooit al eens een politicus aan de deur gehad? En zo ja, wat deden jullie dan ? Gauw de deur teogesmeten, liefst met de politicus ertussen ? |
Hier komen ze niet binnen , maar tot op heden ….
nog geen van die zakkenvullers alhier aan de deur gehad !!!! |
Zuhal Demir kwam hier eens langs om mij te overtuigen.
Ze heeft mij gepijpt. Ik spoot haar mond vol en daarna zei ik meteen "sorry, mijn stem krijg je niet, enkel mijn sperma" Daarna begon ze mijn kont (bilspleet) te likken en te smeken om op haar te stemmen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 109400 |
Citaat:
|
Bij de antwoorden had moeten misschien ook moeten staan: 'Of wijst u ze snel terug de deur?'
|
Citaat:
|
Verleden week nog
|
doe mij maar huiszoekingen bij politici.
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit politici aan de voordeur gehad. Wel al getuigen ven Jehova en iemand die het dak wou kuisen.
|
Mij kwamen ze storen op mijn werk. Die plaats is tijdens de uren weliswaar publiek toegankelijk. Geen deur maar een poort die met goed weer openstaat. Politieke huisbezoeken zijn even degoutant als leurders die zonder afspraak langskomen. Ik denk onder meer aan NSZ, bepaalde leveranciers ( met de jaren minder en minder), oplichters en reclameronselaars van lokale verenigingen.
|
Citaat:
:lolabove: |
Nog niet meegemaakt en ook geen behoefte aan. Ik ga niet stemmen op iemand omdat ze aan mijn deur geweest zijn, zo dom ben ik niet.
|
Ik heb eens Lanjri van de cd&v folders in de brievenbussen zien stoppen. Maar in Antwerpen... durven ze hier wel aan de deur bellen? :lol:
Daarnet in Brussel was er zelfs ene die zonder schroom aan voorbijgangers een folderke van PS/sp.a in de hand stopte. Ik had zoiets van: et vous etes qui? Dat kan daar zomaar, he. |
Citaat:
|
Bij mijn ouders kwam indertijd ooit de liberale staatssecretaris Louis Bril aan de deur,hij had namelijk het verkeerde adres .Echt gebeurd.
|
Alvorens de politieker op huisbezoek gaat : https://www.youtube.com/watch?v=2GeF...ature=youtu.be
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be